Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286000 Even Jullie Hulp

• Auteur

hallo
    hier een nieuweling ik ben pas achter gekomen dat ik zwanger ben
    als het goed is ben ik 5 weken zwanger . wanneer moet ik voor een echo gaan? en waar? bij de gyn of verloskundige? of wat moet ik nu doen moet ik eerst bij mijn huisart langs? moet hij mij naar de gyn sturen ? want ik was onder behandeling bij mijn gyn   nou weet ik niet welke stappen ik moet nemen wie kan mij helpen??? en voor jullie allemaal die zwanger is gefeliciteerd . ik ben echt blij dat ik nu ook kan zeggen dat ik zwanger ben   na 2 jaren proberen   ik ben echt blij   en spontaan ook

#3092565 Quote

Hoi hoi,

als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap !!!!
    Ikzelf ben als eerste naar de huisarts gegaan maar dat is op zich niet nodig maar ik vond het zelf prettig.
    Je kan zelf contact opnemen met verloskundigepraktijk bij jou in de buurt en dan maak je met hun een afspraak voor over een paar weken voor een echo en een eerste gesprek.
    En dan kom je continu terug bij de verloskundigen voor controle.

Succes ermee,

liefs
    di silva

#3092578 Quote

Hoi,
    ik had ook eerst de huisarts gebeld, maar daar zeiden ze dat je gewoon zelf een vk moest uitzoeken en die moest bellen voor een afspraak, want  de huisarts  doet er verder niets mee.

Bij de vk zeggen dan wel wanneer je langs moet komen en als je al onder controle bent bij de gyn, dan zullen zij je daar ook verder bij adviseren of de afspraak maken. Aangezien ik zwanger ben van een tweeling, lopen wij bij zowel de vk als gyn. Hebben om de zowel weken een echo bij de gyn en de vk doet de normale controles.

Succes en groetjes
    Marasje

#3092584 Quote

hey hey

als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!
    Ik had de huisarts gebeld en die zei eigenlijk heel vrolijk: "gefeliciteerd,hoever ben je???"( tja zo is mijn huisarts )

maar ik werdt naar de vk doorgestuurd en alles wat ik wilde vragen had ik opgeschreven en nu nog alles schrijf ik op. ( zwangerschapsdementie ) anders vergeet ik het weer

maar vooral veel vragen. heb ik in het begin ook gedaan en nu het einde bijwijze van in zicht komt vraag ik ook weer steeds meer.

Groetjes jantine

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct