Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286001 Ik Voel Me Niet Echt Zwanger

• Auteur

hallo,

ik ben sonja 28 jaar uit schiedam
    ik ben vandaag precies 20 weken zwanger
    afgezien van wat kwaaltjes voel ik me niet echt zwanger
    is dat normaal??zijn er nog meer as moeders die dat zo voelen??
    hier is mijn mailadres en tevens msnadres beauwytrutje@hotmail.com

groetjes sonja

#3092568 Quote

Hoi Sonja,

Ik ben vandaag 18 weken en een dag zwanger en ik herken het colledig. Als ik niet op de echo gezien had dat ik zwanger was zou ik het ook haast niet geloven. Ik heb nauwelijks tot geen last van zwngerschapskwaaltjes … op zich fijn natuurlijk, maar ik wordt er ook wel eens een beetje onzeker van en vraag me dan af of het wel goed zit.

Ik ben 27 jaar en zwanger van de eerste.

Groetjes,
    Ninapina

#3092572 Quote

Het is toch juist fijn dat je bijna geen kwaaltjes hebt! Geniet er nog maar van……
    Maar ik kan me aan de andere kant wel voorstellen dat je wat meer idee wilt hebben; het is allemaal zo onwerkelijk. Waarschijnlijk gaan jullie binnenkort de kleine voor het eerst voelen. Dan gaat het vast allemaal wat meer 'leven'!!!
    Geniet ervan en veel succes.
    Patricia

#3092574 Quote

ik ben het eigenlijk helemaal eens met patricia
    helemaal geen kwaaltjes heerlijk.
    ik heb smorgens nog wel eens last van misselijkheid maar dat is snel verholpen met warme melk in je koffie ipv poedermelk.

en als ik sinas/cola drink dan krijg ik hoofdpijn dus dat staat voorlopig ff aan de kant, maar wees er maar blij van dat je helemaal niets heb.
    er zijn mensen die het echt erg hebben, en dan ben ik dubbel blij dat ik alleen maar ochtend misselijkheid heb

#3092577 Quote

ik ben wel blij dat ik haast geen kwaaltjes heb
    teminste ik heb wel dat ik geen vlees kan verdragen en dat ik moe ben en bandenpijn
    maar ik voel me niet echt zwanger en ik heb ook nog niet echt een buikje
    er zijn zelfs mensen die horen dat ik zwanger ben dat ze zegge huh jij zwanger??? nou niks tezien en er is zelfs iemand geweest die vroeg ben je wel echt zwanger ???
    JA JA JA!!!!!!!!!! ik ben echt zwanger vandaag precies 20 weken

#3092585 Quote

hey sonja,

ja het is natuurlijk moeilijk als mensen zeggen van jij???? zwanger?????
    Het blijft natuurlijk "lullig"maar als jij maar wel beter weet.
    En geloof me echt waar helemaal nergens last van heerlijk als dat kan je niet hebben!!!!
    dus geniet van elke dag meid

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092634 Quote

Heel vervelend als mensen verrast en twijfelend kijken, huh, jij zwanger??

Weet er alles van.
    Op 19-2 is mijn dochterje Mila geboren, en had echt een klein buikje, zelf 1.78.

Verder ook weinig kwaaltjes gehad, dus allemaal heel onwerkelijk. Buren zagen ineens een ooievaar in de tuin (het was winter, dus dikke winterjassen e.d.).

Ik kon sommige mensen echt aanvliegen met zulke opmerkingen.
    Of; Groeit het wel goed? .
    Hebben jullie je niet vergist in de datum .

Hoe vaaaaaak ik dat niet te horen kreeg

Niet leuk, je wilt juist so graag showen, en maakt je al zorgen genoeg om alles en niks.

Mila was hardstikke gezond en 3080 gram, ze is nu 13 weken, en nu begint het allemaal echt fantastisch te worden, lachen, gieren, kraaien, kijken, pakken.

Veel succes met jullie zwangerschappen hoor!!!!!
    Terugkijkend was het de meest bijzondere ervaring van mijn leven!!

Sannes
    mv Mila 19-2

#3092658 Quote

hoi allemaal,
    allemaal bedankt voor jullie reactie's
    heel veel succes en een fijne zwangerschap allemaal

groetjes sonja

#3093188 Quote

hallo
    Ik ben in december bevallen van een dochter en ik heb ook dat gevoel heel de zwangerschap gehad.
    Dit kwam eigenlijk ook doordat ik me een beetje schuldig voelde dat ik zwanger was   en dat een paar vriendinnen van mij niet zwanger kunnen raken. Ik voelde me dan ook helemaal niet prettig als ik ergens met mijn dikke buik kwam binnenlopen. Belachelijk eigenlijk achteraf maar toch voelde ik me zo.
    Ik had ook helemaal geen kwaaltjes en hierom dacht ik ook alles aan te kunnen zoals verhuizen van vrienden en verbouwen enz enz.
    Nou ben ik bevallen en ben ik zo blij met mijn klein hummeltje.
    En ik ben weer zwanger. (pas 5 weken) dus nog heel erg pril maar ik heb besloten om er dadelijk als ik het verteld heb heel erg trots op te zijn
    Geniet er nog van en probeer te beseffen dat je dit niet heel erg vaak in je leven mee gaat maken.
    groetjes doortje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct