Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286002 Vandaag Echo Gehad

• Auteur

Ik wilde even de uitslag van de echo met jullie delen.
    Sommigen zitten op mijn mailtje te wachten, vandaar.

De echo was weer goed, alles prima in orde.
    Ik ben nu 11 wkn en 4 dgn.
    De 'kleine' is nu 7 cm groot, erg gegroeid dus.
    Hij/zij lag te slapen en toen maakte de gynocoloog hem/haar wakker door hard op mijn buik te bewegen en toen zag je het echt bewegen, de armpjes en de beentjes.
    Ook bewoog hij/zij echt in mijn baarmoeder op en neer.
    Super gaaf om te zien.

Over twee weken weer terug.
    Volgende week dinsdag heb ik de nekplooimeting, gelukkig hoeven we deze niet zelf te betalen (verzekering vergoedde het niet), de gynocoloog stuurt hiervoor helemaal geen rekening. Eigen patienten behandelen ze in het eigen ziekenhuis voor niets. Echt fijn.

Liefs, Go

#3092570 Quote

hoi hoi

een nekplooimeting??? heb geen idee wat het is  maar het zal wel goed zijn.
    Het blijft mooi he die bewegingen ect.
    En als je die 20 weken echo heb gehad hoop ik dat je niet het zelfde als mij krijgt, want mijn moeder en ik hadden niet echt een leuke vrouw die ons hielp.
    Ik zei bijv van go wat is tie gegroeid!!!!!! ( stomme opmerking oke maar hij was eruit voor ik erg in had. )

maar verder was ze er niet van gedient dat mijn moeder en ik geintjes erover maakte ect ect

Hopelijk heb jij wel een leuke dan.

de 20 weken echo zit in het basis pakket en word vergoed he.

#3092580 Quote

Fijn om te horen dat het goed gaat met je (en de ukkepuk) !!

En helemaal goed dat ze de nekplooimeting gratis voor je doen hoor, super. Ik hoop natuurlijk dat alles goed verloopt en lees graag hoe het  gaat !

Groetjes Marasje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct