Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286006 Badpak Of Bikini

• Auteur

Hoi,

Ik heb deze vraag ook al gesteld om het sept.06 forum, maar ik zou graag willen weten wat jullie zouden dragen naar zwangerschapszwemmen.

Badpak of bikini?

Zelf heb ik alleen maar een bikini en vind het een beetje zonde om een badpak te kopen voor die paar maanden. Maar is het raar om naar het zwembad te gaan in bikini?

groetjes!

#3092589 Quote

hoi hoi
    waarom zou het raar zijn er lopen toch meer zwangere vrouwen rond en als jij je lekker voelt in een bikini moet je dat zeker aan trekken zou ik wel doen als ik ereen had
    want het is zonde om ereen te moeten aanschaffen voor die korte tijd en dan voor lange tijd de kast in te moeten verdwijnen
    daar kan je je dan beter wat anders leuks voor kopen zo denk ik erover hoor

veel succes met het zwemmen

groetjes manny (24+2)

#3092592 Quote

Hoi! Ik heb zelf een badpak en dat vind ik erg lekker zitten, maar het valt mij juist op dat heel veel vrouwen bij het zwangerschapszwemmen een bikini dragen. Het is dus zeker niet raar om in bikini naar zwangerschapszwemmen te gaan. Ik voel mij soms zelfs een buitenbeentje in mijn badpak. Maar dat kan ergens anders natuurlijk weer anders zijn. Als je je prettig voelt in je bikini, zou ik zeker geen badpak aanschaffen!

Groetjes, Marijke

#3092633 Quote

Hoi,

Ik ben gisteren voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest. Zelf draag ik altijd een badpak, maar er waren ook vrouwen in bikini hoor. Dus ik zou me maar geen zorgen maken en gewoon in je bikini gaan.

Groetjes, Karin (16w)

#3092655 Quote

Hoi allemaal,
    Wat gaan er blijkbaar een hoop vrouwen naar zwangerschapsgym! Wat doe je op zo'n ''sessie'' eigenlijk en wat is het nut? Of is het alleen maar gezellig?
    groeten Elke

#3092667 Quote

Ha Loti,
    ik had ook al even het sept forum antwoord gegeven!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct