Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286009 Pijn In Mijn Hoofd

• Auteur

ik heb vandaag een erge pijn boven in mijn hoofd met een uitstraal naar mijn oog,wie weet toevallig of dat bij mijn zwangerschap hoort????

groetjes esther27( 27 weken)

#3092597 Quote

Hoi Esther, ik heb het ook op dit moment, maar ik ben ook ziek, dus voor mij heeft het niets met de zwangerschap te maken (behalve dat als ik niet zwanger was geweest ik al een overdosis aan pijnstillers had genomen, maar nu maar een beetje voorzichtig uitzieken). Mijn holtes in m'n hoofd zitten nogal vol, dus daar zal het vandaan komen.
    Ik weet wel dat er een soort zwangerschaps-hoofdpijn bestaat, maar daar weet ik niet zoveel vanaf. Je kan een paracetamol nemen, en kijken of het een beetje zakt.
    Sterkte ermee!!
    Liefs Phira

#3092599 Quote

Hoidiehoi

Ook dat (wat Jantine zojuist vroeg ook hahah) heb ik een tijdje
    gehad….. Er is niks aan te doen, maar je kan het natuurlijk wel
    altijd aan je huisarts vragen…. In ieder geval weet ik wel dat je
    zonder zorgen 6 paracetamollen per dag mag. Dat wil zeggen,
    2 per keer, en om de 6 uur ongeveer….

Ik wens je veel sterkte!
    Liefs Annet

#3092688 Quote
    quote: Lillian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2006 14:02:48'));

Kijk ook uit voor zwangerschapsvergiftiging……..dat kan ook gepaard gaan met hoofdpijn!

Groetjes Lillian

tot nu toe is mijn bloeddruk gelukkig goed gebleven.vorige week nog gemeten.
    maar ja je weet natuurlijk maar nooit he?

#3092651 Quote

Aan

wondernetje, ik heb met mijn huisarts overlegt, en je mag dus GEEN 6 paracetamols per dag. Aangeraden word om het bij 3 per dag te nemen al het ECHT nodig is. Gaat het met 2 ook goed dan liever 2 per dag maar maximaal tijdens zwangerschap maar 3 per dag.

Groetjes ilona 11w4d

#3092661 Quote

Hoi Ilona,

Je mag wel 6 paracetamols op een dag maar het ligt aan de milligrammen….
    Je mag dus 6 paracetamol op een dag van 250 mg en niet van 500 mg en daar zit denk ik het grote verschil……

Succes,

Angela

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092669 Quote

Hoi hoi

Ik heb een paar keer bij de huisarts gezetn omdat ik
    letterlijk scheel zag van de hoofdpijn. Deze heeft me toch echt gezegd
    dat ik, als het niet te dragen is, 6 paracetamols mag hebben van 500 mg…..
    Ik heb het niet gedaan omdat ik het geen fijn idee vind, maar als je er echt
    zo veel last van hebt….. En verder… Ik denk dat huisartsen onder elkaar
    gewoon ook een andere mening kunnen hebben….

Liefs!

#3092670 Quote

Ow, ik bedenk   me wel ineens dat dit pas inging na de 13
    weken. Daarvoor was het anders, maar daar weet ik het fijne
    niet van, want ik was (gelukkig voor mij) de 13 weken al
    voorbij. Misschien dat dat ook kan schelen??

#3092676 Quote

Hoi Esther,

Ik heb ook vaak erg zware hoofdpijnen, nu erger dan wanneer ik niet zwanger ben. Bij mij komt het, doordat ik niet voldoende drink. Ik kan er 's avonds niet goed tegen, dus nu probeer ik 's ochtends maar zoveel mogelijk te drinken.
    en tja, als je zwanger bent en je hebt een holte-ontsteking of zo, dan is het allemaal net iets heftiger. Het duurt allemaal langer. Hee, als je twijfelt, vraag je je verloskundige toch wat het zou kunnen zijn.
    Sterkte,

patricia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct