Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28601 Eindelijk Is Het Zover Zwanger

• Auteur

kon niet wachten om te testen.. eindelijk was mijn vriend thuis.. eerste test was raak!! maar omdat het zo'n goedkope internettest was heb ik ook een clearblue test gedaan voor de zekerheid.. en daar stond het toch echt: zwanger!!! we wisten niet wat ons overkwam!!

maar ik wist het!! deze maand was zo anders!! ik had klachten die ik nog nooit had gehad. Misschien heeft iemand er nog wat aan aangezien ik van sommigen nog nooit eerder had gehoord maar zo had ik vaak bloedend tandvlees bij het tanden poetsen en de laatste dagen moest ik steeds van die kleine boertjes laten (hihi). Daarnaast natuurlijk pijnlijke borsten en een pms buikpijngevoel.

Voor iedereen: geef de hoop niet op!! niet te snel denken dat er iets met je aan de hand is!! En ben er niet teveel mee bezig. Ik weet, makkelijker gezegd dan gedaan maar voor ons was dit de eerste maand dat ik niet temperatuurde en dat we niet 'verplicht' om de dag deden klussen maar enkel wanneer wij dat wilden.

Succes allemaal, hier komen ze:

#2935898 Quote

Super zeg meid!

GEFELICITEERD

Liefs, Twinkel3

#2935902 Quote

Van harte gefelciteerd! Ik wens je heel veel geuk in 2008!

#2935903 Quote

hee gefeliciteerd!!!

ben echt blij voor je!!

k heb met je gesproken bij pijnlijke borsten.. ik heb vanochtend getest en niet zwanger maar nog steeds geen ongie hier..

geniet ervan!!

xxx mamoetje

#2935911 Quote

ooh wat leuk!! van harte gefeliciteerd!!

ook ik heb vanochtend getest maar negatief.. maarja zit ook nog 3 dagen voor mijn nod..

Liefs Iris

#2935926 Quote

GEFELICITEERD !!!!!

Helemaal super zo vlak voor het nieuwe jaar!
    Geniet er van meid!

Liefs Phoebe

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2935945 Quote

futuremummy en mamoetje, heeeeeel veel geluk en hopelijk brengt 2007 jullie op de valreep ook iets moois!!

Twinkel3, nu kunnen we genieten!! Of nou ja, eerst even hopen dat het allemaal goed gaat. Ik durf nog amper te niezen haha!!

Dikke kus!!

#2935946 Quote

Sorry, verder natuurlijk IEDEREEN heel veel goeds voor 2008!!!! Keep on going en dan komt het bij iedereen vast goed!! xxx

#2935996 Quote

Gefeliciteerd! En geniet ervan!

Wat een heerlijke afluiter van 2007 he!
    Zelf hebben we een mooi kerstcadeau gekregen. We zijn weer zwanger van onze tweede! Nu 5 weken.

Groetjes sientje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen