Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286010 Krijg Reiswieg Niet Op Onderstel

• Auteur

ik heb een driewieler (combiwagen) van het merk koelstra overgenomen van iemand.. de vorige eigennaar had nog de buggy erop zitten, dus ook de kap zit bij de duwstang..

als ik de reiswieg erop doe, zit ie niet goed vast hij schuift nog alle kanten op en de kap zit dus ook aan de verkeerde kant. de voeten zijn bedekt, terwijl eigenlijk het hoofd dat moet zijn. de kap kan ik naar voren doen, maar dan zit ie binnenste buiten.. hoe los ik dit op?

liefs,

cis

#3092612 Quote

Hoi,

Even naar een speciaal zaak gaan en vragen of ze je kunnen helpen.   Is ie echt kapot? nou dan heb je of een probleem als die mensen er niks meer mee doen of geluk als ze hem terug nemen.  

Succes. gerdientje

#3092616 Quote

Hoi Cis,

Nou weet ik niet hoe oud de wagen is die je gekocht hebt, maar wij
    hebben een nieuwe koelstra driewieler gekocht. Hierbij heb je een
    aparte kap voor het wandelwagengedeelte met de beugel en dat is
    helemaal los van de kinderwagenbak. Daar zit een kap aan vast. Bij ons
    is het zo dat je de voetensteun omhoog doet, de bak erop schuift en de
    haken onder de bak over de stang schuift aan de kant van de duwstang.
    Als die er goed omheen zit zet je het geheel vast met een riempje zodat
    de bak geen kant meer op kan.
    Ik weet dus niet of het bij jullie ook zo werkt, maar bij mij is de bak
    dus echt apart van de wandelwagen. Bij de bak is de kap aan de voorkant
    en bij het wandelwagengedeelte aan de duwstangkant.

Ik hoop dat je er toch wat aan hebt ondanks dat dit over de nieuwe versie gaat.

Groetjes,

Miriam
    38w3d

#3092628 Quote

hoi hoi
    wij hebben inderdaad ook een nieuwe koelstra, en in het begin kreeg ik ook de bak er niet op, zodra je de bak erop geschoven hebt, moet je hem net even extra aanduwen en dan klikt ie vast, daarna kan je hem inderdaad met het riempje vastzetten!

succes
    groetjes jose

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct