Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286011 Vraagje Aan Jullie Zwangeren

• Auteur

Hoi allemaal,

Wat fijn voor jullie om in dit forum te kunnen zitten zeg! Ik heb zelf al twee kindjes en we proberen zwanger te raken van ons derde kindje.

Je zou zeggen dat ik alles al weet maar toch heb ik een vraagje aan jullie:

Ik heb gisteren (denk ik) mijn innesteling gehad. Ik voelde duidelijk krampen enzo. Vanochtend verloor ik wat slijm voorzien van een rood draadje. Zou iemand mij kunnen vertellen of dit een innestelingsbloeding kan zijn? Is dit een teken dat ik zwanger ben of niet?

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft en dat ik snel gezellig in dit forum mee kan kletsen!

Jullie allemaal heel veel succes met jullie zwangerschap! geniet ervan want voor je het weet is het weer voorbij. Maar dat heb je er ook iets heeeeel moois voor terug. Toch blijft het iets heel bijzonders… de band die je met je kindje opbouwd gedurende je zwangerschap!

Heitje

#3092604 Quote

Hoi Heitje, 't spijt me, maar ik zou het niet weten. Ik denk dat er niets anders op zit dan nog twee weekjes wachten en dan testen. Maar ik hoop echt voor je dat het zo is!
    Succes ermee!
    LiefsPhira (25wk)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct