Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286012 Navelstreng Met Twee Bloedvaten

• Auteur

hoi dames,
    wie heeft dit ook of heeft hier ervaring mee?
    Bij onze 20 weken echo blijkt de navelstreng maar twee bloedvaten te hebben. Na wat gegoogeld te hebben kom ik erachter dat de baby wat afwijkingen kan hebben. Woensdagochtend kan ik bellen om een afspraak te maken voor een nog uitgebreidere echo en dan gaan ze kijken of het hartje en niertjes helemaal in orde zijn. Het leek nu van wel… maar ja, je weet nooit.
    Kent iemand dit of heeft dit ook meegemaakt??
    Maak me nu toch wel zorgen terwijl het nu allemaal goed bleek te zijn en ik eindelijk aan het genieten was…

Groetjes Gitty

#3092606 Quote

Hoi Gitty,

Ik heb het ook gehad, toen ik zwanger was van Niels bleken er ook 2 bloedvaten vd navelstreng te zijn. Ik heb extra controles gehad en toen niels een maand of 2 oud was hebben ze een echo van hem gemaakt om er zeker van te zijn dat alles goed zat.

Het hoeft niks te zijn hoor, maak je maar niet teveel ongerust, bij ons heeft het ook verder niks betekend. Niels is een gezond, actief ventje van 2jr en 3 mnd.

Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt, dat had ik ook, maar gelukkig was het achteraf allemaal voor niks geweest.

Ze kunnen met de echo's nu al zien hoe de ontwikkeling is, oh ben een beetje aan het twijfelen, kan ook pas bij 30 weken zijn, maar ik heb destijds een extra uitgebreidde echo gehad bij een gynecoloog, die kunnen meer zijn en weten net iets meer van alles dan de verlosk.

Dus als je helemaal gek wordt van ongerustheid, zal ik gewoon een extra uitgebreide echo laten maken, de gyn. kan precies zien hoe het ervoor staat.

Sterkte, groetjes Melani

#3092607 Quote

Hoi Gitty,

Zie nu net pas dat je al zo'n uitgebreide echo afspraak hebt staan. Het komt vast allemaal goed,

Gr. Melani

#3092608 Quote

Bedankt Melani voor je reactie..
    Ben nu wel een beetje gerustgesteld.. die mevrouw die de echo deed [was trouwens in het ziekenhuis niet bij babyvieuw] die zei ook dat het allemaal wel goed zou zitten en dat ze zo niks zag.. maar ja, dan maar extra onder controle en hopen dat ik snel terecht kan bij de gyn voor een uitgebreidere echo.
    Wie staat hier nu weer bij stil.. ik heb er nog nooit van gehoord…
    Ik ga ervan uit dat het allemaal wel goed zit maar ja, het spookt toch door je hoofd.
    Toch bedankt!! En ik zal proberen toch veel te genieten en me niet al te veel zorgen te maken..
    Groetjes Gitty

#3092622 Quote

Mijn vriendin heeft het ook gehad en is nu bevallen en vorige week naar het ziekenhuis geweest en alles was goed met de kleine..
    ze kijken dan extra de niertje na dus maak je niet al te veel zorgen hoor..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct