Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286014 Jippie Echo Gehad En Alles Is Goed

• Auteur

Ben nu 11 weken en alles zag er goed uit, heb gelijk maar gevraagd of het nu nog mis kon gaan en ze zei dat dat eigenlijk nu niet meer kan om dat ik met 7 weken ook een echo had gehad en in verhouding was alles goed gegroeid zo als het moest dus een hele opluchting. En nog een vraagje aan iemand van jullie die het misschien weet maar kan het zo zijn dat ik de kleine al voel, ik heb af en toe van die plofjes in mijn buik die ik niet echt kan plaatsen, en vanmorgen met de echo voelde ik die ook toen je zag dat de kleine aan het bewegen was. Heel vreemd,

Nou iedereen nog een fijne zwangerschap en ik moet zeggen dat ik dit echt een leuke site vind om dat dit allemaal nieuw voor me is.

Liefs esther

#3092646 Quote

Fijn dat alles goed was op de echo. Geniet van je zwangerschap!

Groetjes Lillian

#3092650 Quote

Hoi hoi ten eerste gefeliciteerd   met je zwangerschap. Ik ben nu 11 weken en 4 dagn zwanger. Op de eerste echo zag je alleen ies heel erg kleins kloppen en dat was het hartje dat was toen ik 6 weken zwanger was. Nu heb ik vorige week weer een echo gehad en het is ongelooflijk hoe snel die kleine groeit. Het is in 4 weken tijd van 6.5 mm naar 4.5 cm gegroeit. Toen de echo gemaakt werd lach mijn kleine echt te spartelen, de dokter zei dat het nogal een druktesmaker is. Hihi. Was echt leuk te zien hoe de kleine zijn armpjes en beentje bewoog. Ik kan echt niet wachten totdat ik hem/haar in mijn armen kan houden. En ja ik voel ook een soort van plofjes in mijn buik, denk dat k het ook begin te voelen nu al alleen word ik misselijk en krijg ik hoofdpijn maar misschien komt dat omdat we het niet gewend zijn om ineens iets in onze buik te voelen haha. Nou ik wens je nog veel geluk met je zangerschap.
    XxxX ilona

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct