Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286017 Hallo Meiden Wil Me Ff Voorstellen

• Auteur

hoi hoi…

hoe gaat het hier…?? dit is de eerste x dak op deze forum zit… heb een tijd bij zwanger worden forum gezeten!!! zal ff kort mn verhaal doen…

ik ben cenn (combinatie van mijn naam en mn vriends naam) wij wonen in groningen,en zijn al bijna 2jr hard aant oefenen voor een babytje!! toen ik het eigenllijg een btje had opgegeven en inmiddels bij de gyn liep kwam er spontaan ineens een 2de streepje!!!

ben nu 6weken zwanger.. heel pril nog…. hopen dat alles goed gaat!!
    voel me ontzettend zwanger.. volgens mij heb ik alle kwaaltjes wel…(hi)
    het ergste is dat ik vaak misselijk of half-missleijk ben,waardoor ik bijna geen eetlust heb en mezelf echt moet dwingen om te gaan eten…. mini hapjes zijn het steeds.. wel frustrerend,want wil zo gezong mogelijk leven nu!!!

maar ondanks alle kwaaltjes zijn we ZOOOOOOO BLIJJJJJ!!!!!!

en hoe gaat het bij jullie???

liefs cenn

#3092632 Quote

hoi hoi

gefeliciteerd ben blij voor jullie dat het eindelijk gelukt is
    wij zijn zelf een jaar bezig geweest dus ik weet hoe blij je kan zijn dan
    verder heb ik niet veel last van dingetjes gehad
    begin nu een beetje maagzuur te krijgen maar dat komt omdat die kleine er tegen schopt af en toe
    en over je eten je moet idd wel eten maar voor die kleine is het niet zo erg die pakt het wel
    maar omdat die kleine het wel pakt moet je zelf ook op de been blijven en ook al zijn het kleine beetjes je hebt wel wat binnen
    dat zal vanzelf wel weer over gaan

heel veel plezier met de rest van de maanden

groetjes manny (24+3)

#3092645 Quote

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Geniet ervan!

Groetjes Lillian

#3092677 Quote

thanks meiden!!!

jullie ook veel succes nog!!

xxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct