Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286019 Vruchtje Ruim Week Kleiner Op Echo Dan Berekening

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik heb gezocht maar vond dit onderwerp niet dus vandaar dat ik deze vraag hier stel.

Ik ben volgens de berekeningen   7 weken en 3 dagen zwanger en verlies sinds 2 weken bloed. Eerst bruin en nu sinds gisteren rood. op dit moment wordt het weer minder.

Nu heb ik vanochtend een inwendige echo gehad in het ziekenhuis en daar zagen ze een kloppend hartje. Grote opluchting natuurlijk alleen is het vruchtje pas 6 weken en 1 dag volgens de meting. De gyn. had daar geen verklaring voor: latere innesteling zou een mogelijkheid kunnen zijn.

Dus dat betekent nog steeds ongerustheid voor ons de komende twee weken (tot aan de volgende echo). Of het kindje groeit goed en er is nog hoop of er komt toch nog een miskraam.

Wie herkent dit en weet of het nog goed komt met de groei?

Alvast bedankt!

Groetjes,
    Rosanne (mv zoontje van anderhalf en kruimeltje van 7 weken (?))

#3092639 Quote

Hoi Rosanne,

Sorry ik heb er geen ervaring mee, maar ik wil je veel sterkte wensen. Erg vervelend voor je zeg die onzekerheid!

Groetjes, Jonna

#3092644 Quote

Hoi,

Toen bij mij de echo gemaakt werd was ik volgens de berekeningen 10 weken en 4 dagen zwanger. Ik heb ook een inwendige echo gehad en de verloskudige vertelde mij toen dat ik een week korter zwanger was.

Dat was best even balen.

Ik ben nu (volgens de meting bij de verloskudige) 11 weken en 5 dagen zwanger. Ik krijg voorlopig geen echo meer, nu maar hopen dat bij de afspraak over twee weken het hartje nog klopt!

Groetjes Drea

#3092653 Quote

hoi hoi
    ik heb hetzelfde gehad alleen bloede ik niet.ik heb een echo gehad met 6weken maar volgens de echo was ik nog maar 5,1.helemaal in   destress natuurlijk aan gezien ik al drie miskramen achter de rug had.ik moest twee weken later weer komen en toen was ik weer een week verder.het kan zijn omdat het vruchtje nog zo klein is ze het nog niet goed kunnen meten en als je wat verder bent gaat dit beter.
    ik ben ondertussen 38weken en 3dagen zwanger en zit dus te wachten op de bevalling.
    ik wens je heel veel sterkte en heb vertrouwen he.
    liefs sil

#3092680 Quote

Hoi Rosanne,

bij mij scheelde het bij de vorige zwangerschap 5 dagen en nu ook ruim een week met de berekening en de echo. Het kan zijn dat zo'n eitje wat langer rondzwerft totdat het innestelt of zoiets. Maak je vooral geen zorgen, het duurt een weekje langer, maar voor je het weet zit je ook aan de 12 weken en hoor je bij de verloskundige het hartje kloppen.
    Succes, Suzanne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct