Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286024 Raar Gevoel

• Auteur

hallo aangezien ik veel heb gehad aan jullie laatste antwoorden nog een vraagje
    ik heb sinds 2 dagen steekjes ongeveer 3 cm boven mijn lies en een raar gevoel, waarvan ik zeker ben dat het in mijn baarmoeder is en niet in mijn darmen,
    een soort gegolf, net alsof er iemand met een stokje over je ribben gaat maar dan golvend en in mijn baarmoeder
    herkent iemand dit, is dit een soort van eisprong van de volgende ronde of kan ik toch zwanger zijn,
    zit er een beetje mee heb dit nog nooit eerder gehad en voel het echt duidelijk
    het doet geen pijn maar is gewoon heel raar

#3092756 Quote

snik is er niemand die me kan helpen?

#3092757 Quote

ik blijf het gevoel houden, heb het nu weer, weet echt niet wat het is.

#3092759 Quote

Hoe graag ik je ook zou willen helpen meid, ik heb echt geen idee.
    Kijk misschien ben je wel zwanger, net wat je zelf zegt. ik zou je heel graag willen helpen meid, maar helaas ik kan het niet!!!!
    Bel anders ff je HA die kan je waarschijnlijk snel zelf helpen, en je kan een huismerk van zwangerschaptest kopen bij je supermarkt. en dat scheelt bijna € 3,– op de duurdere merken zeg maar.
    ik hoor het wel van je!!!!

groetjes jantine

#3092761 Quote

ja daar zit wat in,
    alleen wil ik mezelf niet teveel hoop geven, en als ik een test doe, ga ik tijdens de test natuurlijk ontzettend hopen
    ik snap er geen sikkepit van dus ik wacht toch nog even af.
    mocht het morgen nog zo zijn doe ik misschien wel een test.
    jullie heel veel geluk en gezondheid toegewenst

#3092766 Quote

kijk meid, dat je gaat hopen is heel normaal. doen we allemaal!!!
    Alleen ik deed die test onder het mom van tja ach ik zal het toch wel niet zijn. heb gewoon overgeslagen omdat ik stress had de afgelopen maanden.
    Denk ik er bij na op dat moment dat ik wel eens zwanger kon zijn!!!!!!!!

Ik hoop dat je goed nadenkt en niet met dingen te lang gaat doorlopen meid, want dat is niet goed!!!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092771 Quote

ja daar heb je gelijk in
    het doet ook niet zeer of zo, het is heel raar, net of er iets in mijn baarmoeder zwemt haha
    maar ik ben ongesteld geweest, wel 5 dagen te laat maar toch…
    ik denk dat ik mijn volgende ongesteldheid afwacht, en als het gezwem aan blijft houden ga ik naar de ha
    thanx!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct