Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286029 Wanneer Voelde Jullie De Baby

• Auteur

Hoi allemaal,

Ben ff erg benieuwd wanneer jullie de baby voor het eerst voelde, omdat ik nu nl voor de 2e keer de kleine al erg snel voel.
    Toen ik nog zwanger was van Lance was ik exact 15 weken toen ik hem voor het eerst duidelijk voelde trappen. Ik was toen op een kermis met luide muziek en daar reageerde hij ineens op.
    Nu ben ik zwanger van de tweede en heb ik hem al met precies 11 weken gevoeld, weliswaar moet ik dan wel helemaal stil liggen en me op mijn buik concentreren, maar ik weet wat het verschil is tussen je darmen voelen of de baby, en dit was erg duidelijk de baby. Ik heb dit dus echt nog niet als ik bezig ben, dan merk ik er nog niets van maar dat zal dan denk ik deze keer ook wel weer sneller gaan.
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

groetjes Martine, mama van Lance 06-01-04 en spruitje 09-12-2006, 11 wk 4dg

#3092750 Quote

Hoi,

Onze oudste voelde ik voor het eerst toen ik 18 weken zwanger was, de tweede met 17 weken. Nu ben ik zwanger van de derde en die heb ik met 15+4 weken voor het eerst gevoeld.

Met 11 weken lijkt mij persoonlijk erg vroeg, omdat je baby dan pas 5 cm is. Maar goed, je zult het zelf wel het beste weten.

Liefs Annemarie

#3092760 Quote

Hoi,

Onze zoon voelde ik met 14 weken. Dat was volgens de vk erg vroeg. De baby voel ik al vanaf 12 weken. En als ik niet net een echo kreeg had ik het ook nog niet durven geloven. Maar  ze was zo vreselijk aktief, en mijn placenta ligt achter, dat de vk zei dat ik haar idd al kon voelen.
    Het is dus mogelijk. En maak dan je borst maar nat! Ik ben nu 35 weken, en het dametje is nog steeds zo vreselijk druk.

Groetjes, Kat

#3092770 Quote

Hoi,

Ik voelde onze kleine met 17 weken alleen als ik mijn handen op mijn buik legde.

En sinds week 20 voelde ik hem zonder mijn handen op mijn buik te leggen.
    Elke avond rond een uur of twaalf begint hij zijn vreugdedansje en dat gaat dan wel een half uurtje door.
    Echt een heel speciaal gevoel.
    Elke keer weer .

Veel liefs Pam…

#3092793 Quote

hoi hoi

ik voelde mijn klein bewegen en schoppen dat ik 18 weken was en met de dag werd het erger de hele dag door dat ik soms dacht van moet je niet slapen schatje hahahahah
    het is wel een appart gevoel idere keer weer
    nu ben ik 24+4 en het schoppen werd minder daar schrok ik wel van van zoveel schoppen naar bijna niks maar niks aan de hand want die klein is gewoon andere regemaat aan het maken
    als ik te stappen ga dan reageert de kleine ook goed het danst heerlijk op de muziek mee is goed voor het ritme gevoel van de klein zeggen ze
    ik red het alleen niet meer zo lang en zit ook veel kan niet echt meer dansen dat doet dan zeer in mijn buik maar zitten is ook erg leuk en het is lekker om er ff uit te zijn
    we genieten er lekker van

geroetjes manny

#3092800 Quote

hoi hoi

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik leven met 17 weken
    Bij de twee de en deze ( derde dus) voelde ik al leven met 12 weken.

groetjes maartje (15 weken en 6 dagen )

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092816 Quote

Ik ben nu 18 weken en 3 dagen, maar ik voel niets. Ik ben 20 jaar en nog niet heel erg dik, maar als ik alles zo lees, zou ik het dus al moeten voelen. Wat hoor ik te voelen dan eigenlijk??
    Groetjes Gusta  

#3092841 Quote

Hallo,

Ik voelde de baby met 23 weken. Ik ben voor de eerste keer zwanger en mijn placenta lag voor. Hoewel mij was verteld dat het nog wel langer kon duren eer ik de baby zou voelen was ik blij verrast dat ik 'm met 23 weken voelde. Ik ben nu bijna 37 weken en geniet van alles wat beweegt in mijn buik. Het is zo bijzonder.

Groeten pinklady

#3092847 Quote

hallo allemaal ..

ik ben janice   en ben 22 jaar .
    ik voelde de baby met   19 weken en 3 dagen .
    nu ben ik 20 weken en 6 dagen zwanger .
    het is echt een heel fijn en mooi gevoel   ohhjah dit is men eerste   kindje

doei doei liefs   van janice  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct