Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286036 Wie Kan Mij Even Helpen

• Auteur

ik wil graag een test doen want heb het zondag gedaan en ben toen zondag en maandag mijn pil vergeten en ben nou maar weer vanaf  dinsdag in gaan nemen maar nou wil ik een test doen maar kan dat als je gewoon nog in je strip zit dankje wel alvast voor het antwoord

#3092782 Quote

Neeh, je zult echt moeten wachten totdat je weer ongesteld zou moeten worden. De tests werken vanaf de 1e dag overtijd en niet daarvoor. Het duurt namelijk een aantal dagen voordat het hcg-hormoon is aangemaakt.

Groetjes Lillian

#3092788 Quote

maar dan moet ik   nog 2 en halve week door blijven slikken is dat niet erg als ik zwanger zou zijn

#3092791 Quote

hoi hoi

het kan niet heel veel kwaad als je de pil doorslikt
    mijn zusje kwam er pas achter dat ze 24 zwanger was en heeft al die tijd de pil geslikt
    maar je moet idd wel wachten tot je ongesteld moet worden eerder kan je nog niet zien
    doordat de stof hcg er nog niet voldoende is die is er in jou geval dan pas over twee en een halve week dus het is even afwachten moeilijk maar wel het belangrijkste anders is het zo duur die testen
    succes ermee

groetjes manny

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct