Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286037 Pratisch Probleempje

• Auteur

hallo allemaal,

ik heb eigenlijk een beetje een gek probleem…..ben nu met m'n 9e week bezig enne…ik pas nu al een hoop broeken niet meer. Echt absurd gewoon. Nu ben ik mezelf niet wijs genoeg af of ik nu nog gewoon een grotere maat broeken moet aanschaffen of toch vast positie kleding?? Ik vind het zelf nog echt wel aan de vroege kant maar aan de andere kant wil ik natuurlijk ook niet zo veel geld uitgeven aan een grotere maat kleding die ik straks toch niet meer draag.

Het is misschien een simpel probleempje, maar wat zouden jullie doen??

Groet van Marinte

#3092783 Quote

Je bent echt niet de eerste met dit probleem. Je kunt proberen om in je knoopsgat een elastiekje te doen……….als het zo nog wel lukt om je knoop dicht te krijgen. En anders zou ik gewoon zwangerschapskleding kopen………..je bent immers zwanger dus dat is nooit onzinnig!

Succes!
    Groetjes Lillian

#3092784 Quote

Hoi Marinte,

Ik kon ook al heel snel mijn broeken niet meer dicht krijgen. (ongeveer 7 weken)
    Ik heb toen al wel positiebroeken gekocht.
    Je hebt bij de Miss Etam broeken met een brede elastieke band.
    Die kon ik bijna de hele zwangerschap doordragen.

Veel succes,

Moeder van Rick

#3092789 Quote

hallo,

bedankt voor de reacties en misschien moet ik toch maar vast een positie broek aanschaffen. Kan idd ook geen kwaad, maar het is meer zoiets van…moet eerst maar eens goed die eerste drie maanden doorkomen.
    Maar bedankt

Groet van Marinte

#3092805 Quote

hi,

ik heb voor de eerste drie maanden geen positiekleding aangeschaft, dat paste niet omdat ik zo lang dun bleef. ik heb wel bij Ter STal (soort Zeeman zegmaar) een extra extra large broek en rok gekocht met een gewoon elastiek. op die manier kon ik nog even de winter in. dat kostte minder en in een later stadium kocht ik wat duurder bij Prenatal en Miss Etam en nog zo;n uitbater iets van Noppies om er hip zwanger uit te zien.
    gjes Miep36

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct