Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286038 Wie Van Jullie Is Er Na Een Hsg Onderzoek Snel Zwanger Geraakt

• Auteur

Hoi,

Ik ben Tamara, en wij zijn nu in ronde 16 alweer!! ik word er een beetje moederloos van!!

Ik heb 2 kinderen van mijn eerste man, hij is ruim 5 jaar geleden verongelukt. ik ben nu "alweer" bijna 4 jaar getrouwd. 3 jaar geleden zijn we zwanger geweest, maar dat werd een miskraam. toen heb ik een spiraal gekregen, omdat het voor mij allemaal iets te snel ging. en nu dus alweer 16 maand bezig.

bleodprikken, en "het potje" van mijn man was goed.
    volgende week kan ik komen vopor een hsg onderzoek. nu hoorde ik dat je dan 6 maand een verhoogde kans hebt op een zwangerschap??? wie heeft er ook zo''n onderzoek gehad???

Groetjes Tamara

#3092821 Quote

niemand?????????

#3092831 Quote

hallo tamara

lees net je berichtje en wil toch even reageren. ik heb in augustus 2005 een hsg laten doen omdat ik ook al een poosje bezig was. ik vond het een eng onderzoek maar de pijn viel wel mij. was een erge menstruatiepijn zeg maar. ik heb 2 dagen erna nog gevloeid.

ik ben in maart 2006 zwanger geraakt en inmiddels de 3 maanden voorbij. dit is gebeurd dmv hormooninjecties dus niet vanwege de hsg denk ik.

ik wens je veel succes en als je nog wat wil weten stel je vraag dan probeer ik te beantwoorden

groetjes inimini

#3092832 Quote

Hoi Tamara,
    Ikzelf niet, maar een vriendin van mij wel! Meteen diezelfde cyclus (als waarin het onderzoek plaatsvond) was het raak.
    Ik hoop voor je dat dit bij jullie ook het geval zal zijn!!
    Toitoi,
    groetjes, Sisi.

#3092860 Quote

hoi tamara
    ik heb in december er een gehad en was meteen aangeteld terwijl we al 2 jaar bezig waren dus dat hielp wel maar helaas ging het mis.
    maar de gyn zei ook dat het een half jaar werkte en ze had goede hoop dat het snel lukte.
    en ja hoor ik ben nu weer bijna 7 weken zwanger dus doendat onderzoek.
    het doet wel erg pijn als ze iets vinden zo als bij mij mijn linker eilijder is vernouwd maar door dat onderzoek word alles goed schoon en maakt de weg vrij voor geluk
    groetjes en sterkte franka

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct