Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286039 Tweelingen Onderzoek

• Auteur

Hallo allemaal,
    ik wil, door middel van dit bericht, jullie op de hoogte stellen van mijn Tweelingen onderzoek. Ik zou het leuk vinden als jullie mijn website bezoeken, en misschien zelfs bereid zijn om aan dit onderzoek mee te willen werken.

Of misschien kennen jullie nog andere tweelingen, en kunnen jullie hen op de hoogte stellen van dit onderzoek. Want mond op mond reclame is altijd goed.

Ik hoop gauw wat van jullie te horen. Al is het maar een klein berichtje in het gastenboek.

De link naar mijn website is: tweelingen-onderzoek.tripod.com/

Gr. Tamara

#3092850 Quote

Hallo tamara,

Zojuist heb ik mijn verhaal op het forum geplaatst.
    Wel wil ik je even mijn complimenten geven over jouw site en het onderzoek.
    Toen wij hoorden dat ik zwanger ben/was van een 2 ling hebben we het internet afgezocht voor informatie en kwamen ook jouw pagina tegen.
    Helaas loopt nu alles anders voor mij zwangerschap en hebben we weer het internet afgezocht om informatie te krijgen om dit verlies te gaan verwerken, en de moed er in te houden om een gezonde baby op de wereld te gaan zetten.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct