Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28604 Hoe Gaat Het Met Jullie Allemaal

• Auteur

Ik was even nieuwsgierig hoe het met jullie gaat.
    Vanaf juli vorig jaar heb ik hier ook veel rond gesurft, maar we zijn nu op een punt gekomen dat we het wel zien allemaal.
    Ben er helemaal niet meer mee bezig, we klussen alleen nog als we zin hebben en niet omdat er een ei in aantocht is.
    Ik slikte actos ivm pcos, maar daar ben ik ook mee gestopt.
    We zijn heel dankbaar met 2 gezonde kids, een derde is super welkom, maar als het niet gaat lukken, dan is het jammer maar helaas…
    We willen niet koste wat het kost er mee bezig zijn, de volgende stap zou anders zijn de MM in.
    Wat dus inhoudt veel ziekenhuis bezoekjes wat niet altijd ff handig is als je al 2 kids hebt.

Nou ja, tot zover dus hoe het er hier voor staat.
    Niet zwanger dus.

Zie veel nieuwe namen, hoop dat de oude namen intussen vertrokken zijn naar een ander onderdeel van het forum.
    Iedereen veel succes en een heel goed gelukkig en gezond 2008 allemaal!

Gr. Mamaloe

#2935918 Quote

Welkom terug dan maar!

Ik ben hier idd nieuw ( sinds 2 weken ofzo) en ik vind het echt super leuk om mee te kletsen hier.
    Iedereen is met eht zelfde bezig, kent de zelfde spanningen enzo.
    Wij gaan nu voor ronde 7 voor ons eerste wondertje en omdat onze omgeving van niks weet ( verrassing voor de opa's en oma's je kent het wel) is het toch ontzettend prettig om er toch over te praten!

Heel veel succes voor 2008!

Liefs Phoebe

#2935942 Quote

he hallo,

ik ben puk, en net ongesteld geworden( haha das dan weer niet hoe je je meestal voorsteld maar hier zitten we allemaal in hetzelfde schuitje). maar goed straks op naar ronde 9. nu zegt iedereen dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn, dat et dan ook niet wil, en jij schrijft ook, dat je er niet zoveel meer mee bezig bent. Ik vraag me af hoe je dat doet.. ik heb ook een gezond kind van 2, maar wil zo graag een tweede.zie jij niet overal zwangeren, word in jouw omgeving niet iedereen vrolijk zwanger? of heb je gewoon iets waar je nu je gedachten op richt. of draai je 'gewoon' de knop om.. vertel hoe doe je dat? misschien kan ik dat ook

liefs puk

#2935948 Quote

Hey Mamaloe,

Ik ken je naam nog wel van toen ik hier ook nog veel zat.
    Wat jammer dat het niet lukt, maar ik denk dat deze instelling beter is minder stress en wie weet komt het dan vanzelf.

Ik ben zelf 37weken in verwachting van ons 3e kindje en ik moet nog maar een paar daagjes, want 4 januari word ik ingeleid.

Ik hoop toch dat je snel weer zwanger mag worden want als de wens er eenmaal is dan blijft het toch op de achtergrond knagen.

Groetjes Daantje

#2936033 Quote

He Mamaloe, leuk om weer wat van je te horen.
    Ik zat pas te denken hoe het met je zou zijn, of je nu definitief had gekozen om niet de MM in te gaan.

Hier alles nog het zelfde, dus ook niet zwanger.
    In januari naar de gyn om te kijken of er iets aan de hand is.

Laat af en toe wat van je horen, dat vind ik wel leuk.

DeeDee73

#2936233 Quote

Hoi Mamaloe 1978.

Ook ik herkende gelijk je naam. zat rond juli vorig jaar ook dagelijks op het forum. Bij ons wilde het na een jaar ook niet spontaan lukken zodat de huisarts de mm voorstelde. Wij wilde dat niet en hebben alles laten rusten. Ik ben motorrijlessen gaan nemen en mijn vriend is zijn motor helemaal gaan ombouwen. we klusde alleen als we zin hadden en keken niet meer op de kalender. 3 maanden later was zat ik zwanger op de motor mijn examen te doen!!!!!!!!!!!!!!!

dus wie weet mogen jullie ooit een derde kindje verwelkomen.

nu ben ik 37 weken ( van de eerste) en het wachten is op het moment dat ons mannetje er uit wil komen. waarschijnlijk zal Daantje een van de eerste zijn omdat ze ingeleid wordt.
    We houden elkaar   wakker en steunen elkaar op het januariforum dus ben je eens in de buurt??? Kom gezellig effe meekletsen, want jij hebt natuurlijk met twee kindjes al weer een hoop ervaring en antwoorden op vragen die wij ons voor het eerst stelllen tenminsten de dames onder ons die een eerst everwachten.
    nou groetjes en tot horens
    groetjes Bonus 37+ 2

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2936244 Quote

Hallo mamaloe,

Ik wilde even reageren ik ken jou nog wel wij hebben
    toen samen bij een leuk klein groepje gezeten.
    Maar door dat dit forum zo raar deed ben ik heel lang
    hier niet meer geweest en jullie allemaal uit het oog
    verloren helaas en ik ben naar JERENO Fourm gegaan.
    Zitten veel meiden van het jg op.

Maar jij vroeg hoe het allemaal met ons gaat…..

Nou met mij gaat het wel we gaan nu ook MMM in.
    Want ik heb waarschijnlijk ook PCOS.
    Ik ben na het stoppen van de pil in aug helemaal niet
    meer ongesteld geworden en heb van allerlei klachten.
    Altijd al gehad maar nooit geen aandacht aan gegeven.
    Maar ja dat ken je van jezelf misschien ook wel.

Ik hoop dat die andere meiden waar we toen zo leuk groepje
    mee vormde al naar het "zwanger zijn" zijn verhuisd…

Fijne jaarwisseling allemaal,

Groetjes Belinda Mama van Marissa

#2936534 Quote

Wat leuk al die reacties!

Moest wel even lachen bij de motorrijlessen. Had ik bij onze eerste ook, zat met 4 maand zwanger op een motor om af te rijden, helaas gezakt en tja, toen was het eigenlijk niet meer vertrouwd om met 6 maand weer te gaan.
    Helaas rijbewijs niet gehaald en het is er tot nu toe nog niet weer van gekomen.
    Zou er haast weer aan beginnen als ik dit zo lees… 😉

Alle zwangeren, gefeliciteerd!
    Alle niet zwangeren, zet 'm op! Het komt vast goed!

Wij laten het gewoon op zn beloop gaan. MOet zeggen dat ik nu niet eens weet wanneer ik nu ongesteld moet worden.
    De een na laatste keer heb ik nog opgeschreven maar de laatste keer niet.
    Volgens mij moet dat eerdaags weer zijn maar zeker weet ik het niet.

Ik heb een hobby opgepakt wat ondertussen semi prof. begint te worden.
    Heb het hier zo razend druk mee dat de afleiding super is!

Natuurlijk denk ik elke keer als mn nod in aantocht is wel van GOH zou het zo zijn?

Maar helaas heb ik alle kwalen die bij zwanger zijn horen het afgelopen jaar al gehad en toch was ik niet zwanger.
    Momenteel heb ik zeer pijnlijke borsten, maar ja, ook dat heb ik al vaker gehad.
    Dus ik kwalen…geloof ik niet meer in.

Hey meiden, het allerbeste voor 2008 en hoop dat jullie snel een mooi gezond kindje in je armen   mogen houden!

Liefs Mamaloe

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen