Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286043 Zwangeren Uit Overijssel

• Auteur

hallo nog zwangere vrouwen van mijn leeftijd  uit overijssel????

#3092824 Quote

Hallo, ik ben Alien van het Aprilforum, ik ben net zwanger geweest, en op 25 April bevallen van een prachtige dochter Marit ik heb al een zoon van 8 en nog 2 meisjes van 6 en 3 jaar ,ik kom uit Marienberg [nabij Hardenberg] gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van t,is zo weer voorbij , groetjes Alien

#3092825 Quote

o,ja ik ben inmiddels 33 geworden , maar k,voel me wel 10 jaar jonger [ ha ha ]

#3092826 Quote

Hoi, ik ben Annemarie van het augustusforum. Ben nu 26 weken zwanger van onze derde. We hebben twee prachtige dochters van 6 en 3. Zelf ben ik 26.
    Ik woon sinds m'n trouwen in Vriezenveen en kom oorspronkelijk uit Rijssen.

Liefs Annemarie

#3092830 Quote

hoi
    ik ben karin, net zwanger van de 2e en heb een zoon van 4
    ik ben 29 en woon in wierden

#3092835 Quote

he nanna,

ik kom niet uit overijsel maar wel uit de buurd (ligt er aan waar je woont in overijsel)
    ik kom zelf uit emmeloord (Noordoostpolder) en ben ook 23 jaar.
    ben nu 26 weken zwanger van ons 1ste kindje!

ik weet niet of je msn hebt maar je mag me wel toevoegen misschienwel leuk!mijn e-mail is Bgotink@hotmial.com

hoe ver ben jij nu?

groetjes brigit

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092838 Quote

Dag allemaal,

Ik kom uit enschede, heet Lizz en ben 29 weken zwanger van mijn eerste kindje.
    Komen jullie hier vaak op dit forum?
    En hebben jullie allemaal een fijne zwangerschap?
    Ik zelf vlieg door de weken heen en heb weinig last van kwaaltjes…
    misselijk?? wat is dat? hahhaha

#3092845 Quote

ik ben ook naar het augustus, september en oktober forum gegaan. zo heb je toch wat meer contact met mensen die in dezelfde tijd zitten. ik kom zelf uit enschede en ben 28 weken zwanger van ons eerste kindje.

#3092849 Quote

Ik ben Nienke, 25 jaar en moeder van 2 stiekids van bijna 7, een meisje van 4 en een meisje van2 jaar.

Nu 6 weken zwanger.

Wij wonen in Daarlerveen

Liefs Nienke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct