Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286044 Wat Een Nacht

• Auteur

hoi hoi,

Nou, echt een shitnacht heb ik hoor, ik kan de slaap maar niet vatten. Lag ik bijna te slapen 3 uur terug komt mijn man naar bed, weer klaarwakker. Ben ik uiteindelijk naar het logeerbed gegaan, maar dat werkte ook niet. Toen maar beneden op de bank, maar nee hoor. Om de haverklap moet ik plassen wordt er een beetje gek van. Nou zouden we morgen, vandaag dus de hele dag naar mijn schoonouders gaan, dus misschien dat ik gewoon lekker thuis blijf en dat ik mijn man alleen met Lance laat gaan, ik weet het ook niet meer hoor. Pffff, meer van jullie die nu zo zitten??

groetjes Martine, 11 wk 5 dg

#3092828 Quote

Paar uurtjes later, maar haaaaaaii!

Ik sta krom van de rugpijn, mijn man heeft straks een slipcursus en ik heb een 17 maanden oud meiske dat mijn aandacht nodig heeft…

Neem toch nog maar een paracetamolletje…

Lynn

#3092836 Quote

Dat is ook wat als je niet kan slapen met 11 weken
    Ik ben nu 39 weken en lig soms ook uren wakker van de pijn in me buik wat een toestand he als je niet kan slapen..
    Succes ermee

#3092844 Quote

Hai

Ik herken het helemaal. ik moet dan nog 14 weken maar ook ik lig soms van kwart voor 2 tot kwart voor 5 gewoon klaar wakker. en om 5 uur gaat de wekker af want dan moet mijn man zijn bed uit om om kwart voor 6 in de auto te zitten onderweg naar zijn werk.
    Ik doezel dan dus helemaal niet en loop om 6 uur smorgens de hond uit te laten. maar om een uur of 8 gaan mijn luiken weer naar beneden en lig ik te slapen tot 10 uur en dan gaat het goed.
    maar er is idd niets beroerder dan de hele tijd wakker te liggen.
    succes mieid want wat je ook doet niets heltp er tegen voor je gevoel.

Groetjes jantine

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct