Hallo allemaal,
Ik heb pas ontdekt dat ik zwanger ben van m'n eerste kindje!!! Als 't goed is, ben ik tussen de 4 en 5 weken nu (ik ga volgende week naar de gyn). 't Is zo onwerkelijk allemaal! Ik voel me soms superblij en dan weer bloednerveus. Ik ben 41, da's natuurlijk ook best wel al een leeftijd waarop je wat meer kans hebt dat dingen kunnen misgaan, al ga ik daar liever niet van uit.
Ik heb de laatste paar dagen aardig wat last van krampen in m'n onderbuik, misselijkheid en vermoeidheid. Ben ook de deur niet uit te branden, voel me lusteloos, bah. Wat fijn dat dit forum bestaat, want ja, met zo'n eerste maak je je toch best snel zorgen. Ik kan me soms ook knap alleen voelen met de dingen die ik doormaak. En als ik dan de ervaringen van jullie lees, stelt me dat toch weer een beetje gerust. Ik probeer niet teveel info tot me te nemen (behalve dan 1 goed boek over zwangerschap en natuurlijk dit forum), anders ga ik me veel te druk lopen maken en de zwangerschap is toch juist een periode om van te genieten…?
Dit is eigenlijk zomaar een bijdrage aan het forum. Voor wie zin heeft om te reageren: hartstikke leuk! Alle tips of gewoon leuke berichtjes zijn welkom!