Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28605 Na Hoeveel Dagen Testen

• Auteur

hallo,

Ik wil me even voorstellen.
    ik ben 26 jaar en we zijn sinds juli gestopt met de pil.
    en zijn we bezig voor een eerste kindje.

mijn eisprong was rond 10/11 dec. Ik heb   ( ongeveer) 25 dec ongesteld moeten. het is nu 28 dec en er is nog niks.
    heb wel al dik twee weken pijnlijke borsten.  Ook heb ik zindens een paar dagen een raar en zeurderig gevoel in mijn onderbuik.  
    wegens  maag en darm problemen ben ik altijd misselijke dus  kan ik niet zeggen dat ik misselijker ben dan normaal.
    wel heb  ik ook een aantal dagen last van een soort brok in mijn keel en veel boeren.
    Normaal kan ik wel zeggen of ik ongesteld word of niet maar nu weet ik het niet. Dat maakt het niet gemakkelijker.

Ik wil er niet te veel bij stil staan anders is het dadelijke  zo'n tegenvaller als ik toch weer ongestelt ben.  Wanneer kan ik het beste een test gaan doen zo dat het ook zeker is?  

wie kan me helpen.
    groetjes danielle

#2935896 Quote

Hoi Danielle;

Het lijkt er verdacht veel op dat je misschien wel zwanger zou kunnen zijn. Ben je regelmatig ongesteld? Zo ja; dan zou ik zeker nu al een testje gaan doen!

Veel succes met testen. Laat je ons weten wat de uitslag is?

Groetjes Joyce

#2935920 Quote

Hey Danielle,

Je kan al testen op de dag dat je ongesteld moet worden.
    Maar jij zit er al 3 dagen overheen als ik het goed lees.
    Als ik jou was zou ik een test doen, dat weet je gelijk meer.

Succes en we horen het wel!

Liefs Phoebe

#2936190 Quote

Hoi Danielle,

Ik had (volgens mijn vorige cyclus van 31 dagen) 24 december mijn NOD. NU heb ik getest op de dag zelf en op de 28ste maar nog steeds negatief. Ik heb wel wat last van mijn borsten en heb ook meer witte afscheiding dan normaal. Mijn schoonzusje had ook pas na 8 dagen een positieve test dus ik heb nog steeds hoop. Mijn cyclus is erg onregelmatig door gebruik van de prikpil. Ik ben verdere ook erg moe. Dus ik zou als je na een week nog niets hebt gewoon nog weer een test doen.

Groetjes Russell

#2936199 Quote

Testen!! Laat je wat weten?
    Grtz!!

#2936336 Quote

ha

allemaal erg bedankt voor de reactie's
    Na veel wikken en wegen, bang voor een negatieven uitslag. heb ik uit eindelijk gister avond een test gedaan.
    en Ja het is raak.
    We een vreemd idee. je bent er al een tijdje bezig maar nu is het echt. wel even wennen.
    nu hopen dat alles goed blijft gaan en eens kijken wat je nu allemaal verder moetgaan doen.

groetjes danielle

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2936354 Quote

jeetje gefeliciteert meid!
    ga er van genieten, het is een wonder
    groetjes kruimels

#2936862 Quote

Hoi Danielle,

Ik wil je van harte feliciteren met je zwangerschap en dat je maar lekker van kunt gaan genieten.
    Ik ga morgen ff weer testen dan ben ik anderhalve week overtijd dus ik hoop nu dat het raak is. Het wordt de derde test en drie keer is scheepsrecht zeggen ze toch…

Groetjes Russell

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen