Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

286050 Positiekleding

• Auteur

Hallo meiden.

Ik ben morgen 6 weken zwanger en ik krijg mijn broeken nu al niet meer dicht.
    Het is toch nu veelste vroeg om nu positiekleding te dragen.Zijn er meiden die dit probleem ook hebben of mee gemaakt.

Groetjes Peggy.

#3092851 Quote

hahaha
    ja, ik ken het wel.. niet al met 6weken.. toen lag ik nog spugend in bed.. dit heeft tot week 13 geduurt maar toen ik uit bed kroop kreeg ik mijn broeken ook niet meer dicht..
    klote he… niet lang erna kreeg ik mijn shirtjes niet meer normaal aan..
    dus ben ik gaan zoeken waar ik positie kleren kon kopen die niet duur waren..
    ik ben terecht gekomen bij http://WWW.BELLYFASHION.NL
    echt super leuke dingen en vooral niet duur..
    onder tussen heb ik dus echt al mega veel leuke ZOMER kleren gekocht… alleen waar is de zomer nou??
    ze heeft echt vanalles en echt niet duur.. en de kwaliteit is ook super!
    ik heb al gemerkt dat het merk noppies heel erg lekker zit en mooi is! alleen als je het in de winkels koopt is het wel duur.
    Ga eens kijken..

succes
    en liefs Annemieke
    22w en5 dagen

#3092854 Quote

Ik droeg bij de deze zwangerschap (2e kindje) vanaf 7 wkn positiekleding, maar dan kleding met zo'n band eraan dat rekt lekker mee en kan het nu gewoon nog aan (ben bijna 30 wkn zwanger) Ook heb je vaak broeken met een verstelbare band ook erg handig.

#3092959 Quote

Hoi,
    Ik ben nu 13 weken zwanger en draag al 9 (!!) weken positiekleding. Ik had nog broeken liggen van mijn vorige zwangerschap, anders had ik dat waarschijnlijk niet gedaan hoor, maar het zit gewoon veel lekkerder. Bij mijn zomerkleding heb ik een paar heupbroeken. Ik weet niet of ze nog hip zijn (interesseert me ook niet zo), maar dat zit nu ook nog wel lekker en dat past ook gewoon.
    In Tilburg, waar ik woon, is een winkeltje waar je positiebroeken voor €5,- kunt kopen. Daar heb ik een paar leuke korte broeken gehaald, maar inderdaad, waar blijft de zomer.
    Succes verder en geniet van je zwangerschap.

Patricia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct