Lieve Ante,
Ik heb ook een beetje in de situatie gezeten waar jij nu in zit. Al gaat het bijons om een eerste kindje.
Toen mijn "moedergevoelens" om het zo maar te noemen omhoog kwamen woonde we in een klein flatje 4 hoog, hadden we een klein oud 3 deurs autootje en was mijn vriend net van school, dus financieel gezien hadden we het niet super (goed genoeg voor samen hoor).
We zijn nu 2 jaar verder, hebben inmiddels een eengezinswoning gekocht, en staan nu 2 auto's voor de deur en mijn vriend heeft inmiddels een goed betaalde baan.
Wij zijn helemaal klaar voor ons eerste wondertje.
Wat ik hiermee probeer te zeggen in dat praktische dingen (in mijn ogen) wel degelijk meewegen in het beluiten om (nog) een kindje krijgen.
Niemand heeft er wat aan als er alleen maar brood met pindakaas gegeten kan worden, zowel jijzelf niet als je kinderen, snap je wat ik bedoel?
En als je alle voors en tegen naast elkaar gelegd heb en het is financieel haalbaar voor jullie zou ik er voor gaan!
Ik zou me in ieder geval niks aantrekken van wat er in je vriendenkring geroepen wordt!
Heel veel succes met het maken van je keuze, hou ons op de hoogte!
Liefs Phoebe