Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28609 Vraagtekens

• Auteur

Hai meiden,

Ik ben nu 3 dagen overtijd. Op de dag van mijn NOD getest, maar deze was negatief.
    Ben nog steeds niet ongesteld, dus we gaan morgenochtend testen.

Wat als de test weer negatief is?
    Dan ben ik niet ongesteld, ook niet zwanger en inmiddels zouden er genoeg hormonen te vinden moeten zijn. Wat kan er dan aan de hand zijn? Weet iemand hier iets van??

Mijn man zegt: De test was negatief, dus is er niets aan de hand. Dat je niet ongesteld bent geworden betekent niet automatisch dat je zwanger bent. Het hele verhaal over de hoeveelheid hormonen gaat er blijkbaar niet in…. 🙁

#2935961 Quote

Wil je geen valse hoop geven, maar toen ik zwanger was van mijn dochtertje was de test pas positief toen ik achteraf al 6 wk zwanger was. Het kan dus wel dat de test negatief aangeeft terwijl het positief is. Mijn vriendin heeft het namelijk ook gehad. Die werd steeds dikker en dikker en de testen zeiden steeds negatief, maar ze was wel zwanger al 10wk. Dus het kan wel hoor!!!

Liefs

#2935963 Quote

Ben je pas met de pil gestopt? Het kan natuurlijk zo zijn dat je aan het ontpillen bent en je cyclus op gang moet komen. Of je bent gewoon overtijd en niet zwanger…

#2935969 Quote

Ik ben 1x eerder met de pil gestopt en had toen meteen mijn normale cyclus te pakken.
    Ik had helemaal geen last van "ontpillen" dus hoop dat dat nu weer zo is 🙂
    Ik heb nu 3 dagen gewacht, er zouden genoeg hormonen moeten zijn,
    dus hoop dat ik een (piep)klein (dun)streepje zie……….DUIMEN meiden….!!!

Liefs

#2935995 Quote

En zorgen voor geconcentreerde ochtendurine. Weinig meer drinken vanavond, veel plassen en zorgen voor een goede "sloot" geconcentreerde urine!

Succes! En laat je het ons nog wel even weten?

Groetjes sientje

#2936007 Quote

Ik ben ook eerder met de pil gestopt geweest en toen geen last van ontpillen. Nu zit ik op dag 73 van mijn cyclus…..helaas.
    Maar ik hoop en duim dat het bij nou goed nieuws is en dat er een dikke vette streep te zien is op de test. Heb je zwangerschapsverschijnselen?

Groetjes, Irene

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2936035 Quote

Hallo rijn,

Ik weet ook hoe je je voelt.
    Ik heb dit afgelopen maand ook meegemaakt.
    Was ook 3 dagen overtijd terwijl ik normaal altijd mooie cyclussen van 29 dagen heb.
    Maar 2 testen waren negatief.
    Na 5 dagen overtijd te zijn werd ik toch ongesteld.
    Ik denk dat het bij mij was dat ik TE veel druk op mezelf lag dat ik zo graag zwanger wil zijn.
    Nu heb ik besloten om hier niet meer zoveel mee bezig te zijn.
    Gewoon klussen als we zin hebben en niets meer ovutesten.
    En hopelijk ligt het hieraan.
    Sommige testen inderdaad pas na een week positief.
    Helaas kun je niets anders doen dan alleen wachten.
    Zwaar he dat wachten.
    Veel succes en hopelijk krijg je toch nog een positieve test in handen een deze dagen.

groetjes gizzymo

#2936037 Quote

Nou  meiden,

Het eerst volgende bericht zal vertellen wat de uitslag is geworden,
    morgenochtend vroeg testen…Ik hoop zo dat ik gelijk heb…

Heb inderdaad de laatste week last van zwangerschapskwaaltjes:
    duizelig, ontzettend moe, gevoelig tandvlees en bij vlagen misselijk.    

Ik verheug me maar nergens op, net zoals we deze weken gewoon lekker hebben geklust en nergens vanuit zijn gegaan…Wie weet wordt het een mooi begin van 2008?

Liefs Rijn

THNX voor alle reacties!!!

#2936042 Quote

hey Rijn
    En heb je alweer getest ik hoop dat het raak is meid,

Ik zit met hetzelfde probleem, Ik he clomid, en 2 weken geleden had ik een duidelijk eisprong, heel veel pijn in me baarmoeder en liezen, en ikhad een ovulatietest er bij gebruikt en die gaf duidelijk aan dat ik een eisprong had, en nu ben ik 5 dagen overtijd 2 testen verder en negatief, Ik had vorige week zaterdag tot een dinsdag met het afvegen heel licht bloedverlies, en dan weer uren niet en dan weer alleen met het afvegen, Nu heb ik donderdag een belafspraak met de gyn, Ik ga een dinsdag of een woensdag nog 1x testen en dan wacht ik maar weer af,
    Maar ik heb dus ook last van vlagen misselijkheid, steekjes in me buik en liezen, duizeligheid, en erg moe
    Meid ik ga voor je duimen en we horen het wel

xx linda

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen