Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28611 Wij Gaan Ervoor

• Auteur

Na een gesprek in het bos hebben we besloten dat ik de pil niet meer ga slikken. Nu beginnen de spannende tijden. Jullie snappen dat ik hier blijf meelezen!

Groetjes Cariska!

#2935985 Quote

succes hoor en veel klusplezier!! Hopelijk ben je snel zwanger!!

liefs sweety

#2935994 Quote

veel succes en hopelijk kunnen we met ze allen verhuizen naar t zwanger worden forum!!

liefs Iris

#2936029 Quote

hoi cariska,

ook wij hebben besloten dat ik ga stoppen met de pil!
    ben 1e kerstdag ongesteld geworden en nu maar afwachten he?
    ben jij ook al gestopt?
    vind het wel erg spannend allemaal,nu wij deze deze beslissing genomen hebben
    ben ik er erg veel mee bezig,heb jij dat ook?
    lees ook veel mee op dit forum,best interresant allemaal,want je kan dus ook last van ontpillen krijgen.en met je eisprong enzo,wist ik niet zoveel vanaf,maar ben hier al heel wat wijzer geworden!
    ben 26 en 28 sept dit jaar getrouwd.
    nou iedereen veel "klus"plezier en benieuwd of er nog meer net gestopt zijn met de pil.

groetjes suus

#2936094 Quote

hoi,

GEFELICITEERD! en welkom! 🙂 ik ben ook net gestopt met de pil (twee weken geleden)… Wij vinden het erg spannend allemaal. Ik zou rond nu mijn "eerste" eisprong moeten hebben… dus  klussen er op los! 🙂 hahaha   

Heel veel succes! en we hopen op een vruchtbaar 2008!!

Groetjes Charlotte

#2936428 Quote

op 2de kerstdag (de dag dat ik eigenlijk weer zou moeten beginnen met de pil) hebben we dus besloten om hem aan de kant te leggen. Heerlijk wat een super gevoel heb ik nu al. De ongesteldheid is nu voorbij dus we kunnen klussen hahaha mijn vriend moest erg lachen toen hij dit las. Ik ben er al heel veel mee bezig maar we hebben besloten dat we het niet aan iedereen gaan vertellen anders krijgen we straks iedere keer de vraag en??? Al zwanger? Dat willen we dus niet..

hoe ga ik dit klaarspelen op oudjaarsavond? Denk dat ik dan maar zeg dat ik ongesteld ben en hoofdpijn heb hihi hoef ik ook geen drank!!

Ben benieuwd naar ieders verhaal en hoe het allemaal bij jullie loopt!

Groetjes Cariska

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2936481 Quote

Hoi Hoi,

Wij zijn 10 dec gestopt en ook voor de eerste, spannend he! Ik voel me wel vreemd soms denk ik dat het al raak is maar daar gaan we maar niet van uit! Waarschijnlijk moet je lichaam wennen zonder de pil!

Ik hoop dat je snel zwanger bent! We komen elkaar vast nog wel tegen hier!

X Deb

#2936518 Quote

hey allemaal!

cariska je moet gaan klussen vanavond!hihihi..volgens mij heb je over een paar dagen
    je ei! ik wil eigenlijk ook geen drank vanavond..ben de hele week al grieperig,gebruik ik dat wel als excuus  mijn ei komt rond 8 jan.als ik van een normale cycles uitga.
    en deb hoe gaat het met jou?
    worden ullie mannen ook soms al een beetje gek van jullie?
    die van mij wel!hihi
    nou allemaal een goede jaarwisseling!en tot volgend jaar!
    een jaar met allemaal goede berichten hoop ik!!

liefs suus

#2936594 Quote

hee cariska,

Gefeliciteerdmet jullie besluit!! De rest ook natuurlijk!!

Maar ik lees dat je alcoholloos het nieuwe jaar ingaat.. als je je eisprong nog niet heb gehad kan je nog drinken.. pas vanaf de dag van je eisprong tot je ongesteldheid kmoet je uitkijken met alcohol.. ..

xx mamoetje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen