Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28612 Hoelang Heb Je Ovulatiepijn

• Auteur

Hallo ladies.

Zoals mijn topic al melde vroeg ik me af hoelang je last kun hebben van ovulatiepijn.
    Ik heb sinds gistermiddag echt ontzettende buikpijn. Echt ongipijn. Met soms een behoorlijke steek waar mijn eierstokken zitten.
    Eerst links en vandaag rechts.
    En sinds vanavond neemt deze pijn beetje voor beetje af.
    Kan dit ovulatiepijn zijn? Kan dit zolang duren?
    Ik heb geen ovutesten gedaan, omdat ik eigenlijk hier niet meer te veel me bezig wil zijn.
    Misschien heeft iemand hier antwoord op.
    Alvast bedankt.

groetjes gizzymo.

ps. ik zit nu op dag 12 en normaal heb ik rond dag 15 pas mijn eisprong.

#2936069 Quote

Hoi Gizzymo,
    Het zou best een pijn door een eisprong kunnen zijn, maar er zijn ook een heleboel andere redenen voor mogelijk (bv darmkrampen)
    Ik ben 1,5 week terug naar de huisarts gegaan omdat ik zo pijn  had rechts onderin mijn buik en ook al ruim 60 dagen niet ongesteld was geworden. Ze heeft me onderzocht en waarschijnlijk kwam het door een eisprong. Ze legde het aan mij als volgt uit: zo'n eitje barst uit de eierstok en daardoor onstaat er een open wondje. Hierdoor kan het zijn dat je pijn hebt en het ook een aantal dagen aanhoudt. Bij mij heeft de pijn 4 dagen geduurd.
    Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
    Groetjes, Irene

#2936212 Quote

Moeilijk om te bepalen van een afstandje. Maar zelf heb ik een dag of 3 pijn in mijn buik als ik een eisprong heb. Soms steken soms een ongipijn gevoel.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen