Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28614 Jaaaaaaaaaaaaaa Ik Ben Zwanger Hoop Ik

• Auteur

Hallo meiden,
    ik ben hier voor het eerst en moet even mijn verhaal kwijt. Mijn vriend en ik zijn nu 3 mnd bezig met klussen. De derde keer werd ik gewoon ongesteld. Wij baalde maar is niet anders. Op naar de volgende klus dagen. Maar anderhalf week later begon ik te vloeien. heel helder. Een vriendin van mij zij misschien bel je dan toch zwanger. Ik een test gedaan en ja hoor ik ben ZWANGER. Drie testen later ook nog hihihihihi. Mijn vriend en ik wisten niet of we nu blij moesten zijn of dat het misschien mis zou gaan. Ik ben nu 7 weken zwanger en het vloeien is gelukkig gestopt pfff wat een opluchting. 3 jan heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige. hopelijk zien ze het hartje kloppen. Ik ben zo zenuwachtig.
    Wie herkend dit?

#2936056 Quote

Lieve Rianne,

Ik heb het (nog) niet meegemaakt, maar ik wil je in ieder geval van harte feliciteren met je zwangerschap!
    Geniet ervan en succes bij de gyn!

Liefs Phoebe

#2936092 Quote

Gefeliciteerd!
    Succes bij de gyn!

Jacqy

#2936101 Quote

Hé gefeliciteerd meid!

Je bent dan idd al een eindje in je zwangerschap.
    Die onzekerheid herken ik wel hoor.
    Ook ik ben wel eens bang dat het niet goed zal zijn bij de eerste echo.
    Had ik vorige week namelijk nog last van mijn borsten, nu merk ik er niets meer aan.
    Verder heb ik niet gevloeid ofzo.
    14 januari mag ik voor de 1e echo, ik ben dan 7 weken zwanger.

Een spannende tijd dus waar we het beste maar van moeten hopen!

Liefs,

Twinkel3

#2936132 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap. En hoop dat je een mooi minimensje in je buik hebt zitten.

Liefs Sharine

#2936146 Quote

Hey Rianne, ik heb hetzelfde meegemaakt alleen bij mij eindigde dat niet zo positief. Het vloeien bij mij was dus een miskraam. Ik ben alleen dezelfde dag nog door de huisarts verwezen naar het ziekenhuis om een echo te krijgen. Daar zagen we dat ik dus een miskraam had gehad. Maar dat wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo zal zijn. Ik hoor meerdere meiden die bloedingen hebben (gehad) en zwanger zijn. Ik hoop dat 3 januari voor jou een dag zal zijn om nooit te vergeten. Ik zelf heb 4 januari een echo, ik ben dan inmiddels weer 6 weken zwanger.  

Succes….

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2936230 Quote

Lieve meiden,

ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie reactie. Het is zo fijn om even je verhaal kwijt te kunnen. Mijn vriend is echt een steun maar is geen vrouw. Jullie begrijpen wel wat ik daar mee bedoel, toch?
    Het is zo klote, leke keer als ik naar de wc ga dan kijk je in die pot of er een dikke prop ligt. Tot nu toe nog niet en voel gelukkig nog van alles. Maar ja dat wil niks zeggen. Die onzekerheid maakt je zo gek. Voor mij hoefde die hele kerst en oud en nieuw niet. Sorry meiden dat ik even mijn frustratie kwijt moet. Donderdag 3 jan is mijn vriend ook jarig en hopelijk krijgt hij een zeer mooi cadeau.
    Voor de emiden die ook binnenkort een echo hebben succes ermee, en ik laat jullie weten hoe het afloopt.

Liefs rianne

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen