Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28618 Kun Je De Innesteling Voelen

• Auteur

Hoi, het onderwerp zegt het al…
    Ik had gister een eergister een beetje een zeurende pijn in mn onderbuik en een heel klein beetje bloedverlies, maar dit is echt minimaal hoor.
    Mijn innestelingsdag zou vandaag zijn volgens de berekening, maar ik weet niet hoelang mijn cyclus is, omdat dit onze eerste ronde is.
    Bij mijn vorige zw. heb ik nergens geen last van gehad, drm vraag ik het juist aan jullie.

Ik pin me eigen er absoluut op vast, omdat het de eerste ronde is.
    Maar het zou tuurlijk wel harstikke leuk zijn!!

Nou, ik hoop dat ik hier wat antwoorden en ervaringen kan lezen.

Groetjes Debby.

#2936110 Quote

Dit zou best een innesteling kunnen zijn, ook omdat je dezer dagen de innesteling zou moeten hebben. Ik lees zo vaak dat vrouwen dan een beetje bloeden. Bij mijn zw.schap (mk geworden) heb ik hier niets van gemerkt, is voor elke vrouw anders.

Spannend voor je!

#2936149 Quote

tja geen idee, heb er bij mijn zwangerschappen (1MK en 1 goede) geen last van gehad…niks gevoelt eigenlijk, pas na mijn NOD kreeg ik beetje ongigevoel en iets zeerdere borsten maar ook minimaal. Heb eigenlijk nergens last van gehad hele zwanger schap dus das boffen he, niet moe, niet misselijk niks!! maar ik duim voor je dat het wel je innesteling is hoor das altijd goed!!!

succes en laat ff wat weten??

liefs sweety

#2936154 Quote

Hoi Debby.

Ik vind het moeilijk om te zeggen of je de innesteling kan voelen. Ik vind dat er de hele tijd vanalles gebeurd in je buik. Hoe kan je het een van de ander onderscheiden. Ik ben moeder was 2 hele lieve kindjes en ben nu in de 3de ronde van nummer 3. Bij de andere twee was het raak na  2 en  3 maanden. Mijn nod dag is 10 jan, cycles 30 dagen. Op kerstavond had ik 'gebloed' (roze afscheiding) Dit heb ik bij die andere 2 niet gehad. Dus ben nu best een beetje zenuwachtig. Heb af en toe een beetje pijn in mijn borsten.

Hopelijk wordt het voor ons beide een heel goed jaarwisseling.

Groetjes Catharina

#2936155 Quote

Hoi Debby,

Tja….innesteling voelen….het voelde bij mij alsof ik ongesteld moest worden. En ik was echt super chagrijnig, heel depri, en onrustig. Dit heeft 2 dagen geduurd, waarvan ook 1 veeg oud bloed. Nu ben ik 8 weken zwanger. Dus tja….voelen….merken zou ik eerder zeggen. En bij mn vorige zwangerschap (helaas misgegaan bij 23 wkn), had ik ook een innestelingsbloeding, en ik voelde me net zoals een paar weken terug, toen ik mn innesteling had. Het zou dus kunnen hoor, nog even geduld, dan kun je over een week of anderhalve week testen! Ik duim voor je!

Groetjes, Kitty

#2936213 Quote

Hoi dames,

dankjewel voor de reacties allemaal!!
    Ik ga er helemaal niet vanuit en probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn, maar stiekem ben je het onbewust toch, dat blijkt wel
    Ik ben zelf ook moeder van een prachtig zoontje, en heb met de zw ook heel erg geboft.
    Was heel af en toe eens kort misselijk, en kon bepaalde geuren niet verdragen, maar thats it!! Dit duurde ook niet langer dan 3wkn.
    Maar iedere zw. is tuurlijk anders, vandaag deze vraag
    En mijn NOD is pas 7jan.
    Maar weet dus niet hoelang mijn cyclus is, dus ben van de langste uitgegaan, voor mijn 1ste zw.  
    Toen was mijn cyclus het langst 27dgn en het kortst 24dgn.

Ik houd jullie tuurlijk op de hoogte!!

Groetjes en weltrusten!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen