Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28619 Help Wat Voel Ik

• Auteur

Hoi meiden,

Wie kan mij helpen? Ik zou donderdag mij eisprong moeten hebben en aan de steken in mijn onderbuik te voelen was dat ook het geval. Dus wij  afgelopen week flink aan de klus.      Maar nu blijft het zo zeuren in mijn onderbuik en dat gevoel ken ik niet en ik wordt er een beetje zat van moet ik eerlijk zeggen, het voelt alsof ik ongesteld moet worden maar dat kan niet want ik heb mijn nod pas 10 januari. Wie kent dit gevoel en weet wat het is of heeft het zelf ook gehad?????

Liefs Loth

#2936194 Quote

Oja en dan heb ik ook nog af en toe van die rare krampen en steken bij mijn eierstok niet dat ik dubbel lig van de pijn maar prettig is anders!

#2936207 Quote

Hey Loth,

Heel erg herkenbaar. Sinds de geboorte van mijn dochter heb ik een jaar lang niets gehad en in haar 2e levensjaar kreeg ik ineens enorme buikpijn rond mijn eisprong. Ik wist dat toendertijd nog en ben toen naar de gyn. geweest omdat ik me zorgen maakte. Nou ja goed, dat bleek dus mijn eisprong te zijn net zoals jij dus nu hebt.
    Bij mijn scheelt het per maand hoelang de pijn aanhoud. De ene keer heb ik echt maar een dag flink veel last in mijn onderbuik, idd net alsof je ongesteld moet worden maar deze maand bijvoorbeeld heb ik al een paar dagen een zeker onderbuik. Hoe dat zit geen idee, maar ik maak me er geen zorgen over. Soms denk ik dat het aan mijn vleesbomen ligt want die heb ik dus. Weet niet of je ovulatietesten gebruikt maar ik ben er deze maand achter gekomen dat mijn eisprong dus niet is op het moment dat ik die buikpijn heb maar juist daarvoor  dat wist ik dus ook niet. Hahaa, weet ook niet zeker of we nu dus wel juist hebben geklust door de feestdagen.
    Ik zou zeggen maak je er geen zorgen over en wacht gewoon even af, twijfel je nog echt heel erg veel dan ga aub naar de huisarts.

Succes ermee.

Groetjes Lotje

#2936210 Quote

Hoi hoi,

Ik heb ook altijd erge last van m ´n eisprong.
    Het begint met ongeveer een dag van te voren, het begint te broeden. Een paar uur voor m ´n eisprong zwelt m ´n buik op en wordt de pijn heviger. Echt krampen! Net ongi inderdaad maar dan 10x erger. Als ik m ´n eisprong heb gehad zakt de pijn weg en wordt m ´n buik weer minder opgezwollen. De paar uur daarna heb ik zeg maar nog lichte na krampen. Bij mij duurt dit al met al een dag zeg maar, dus geen paar dagen.

De pijn voel ik ook bij m ´n eierstok. Echt heftig. Heb in september en november een vroege miskraam gehad waarbij ik dus een toenemende pijn ook daar voelde in m ´n eierstok. Heb dus het idee gehad dat het niet helemaal op de juiste plaats heeft gezeten. Nu ben ik weer zwanger en heb dat gevoel niet gehad en ben nogsteeds zwanger!

Dus het is niet raar dat je pijn in je eierstok voelt. Ik weet precies wat je bedoeld! 😉

Groetjes Sientje

#2936432 Quote

Hoi meiden

Bedankt voor jullie reactie, het is vandaag al weer wat minder dus gelukkig maar!
    Nu maar afwachten of het klussen ook zijn werk heeft gehad haha!

Liefs loth

#2936459 Quote

hee loth,

ook ik voe, 2 a 3 dagen een ongigevoel in mijn eierstok, dit keer de linker…mijn ei is ook vandaag dus tja, je weet wat wij gaan doen vanaaf…hihi, mijn NOD is 13 januari dus we gaan beetje gelijk op he!! veel succes en hopelijk is het raak voor jullie!!

liefs sweety

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2936472 Quote

Hoi sweety

Wat leuk dat we een beetje gelijk opgaan!
    Nu maar hopen dat die stomme krampen snel beloond worden hihi!

Nou meid veel plezier met klussen (niet onbelangrijk dacht ik zo)
    Hou je me op de hoogte of het "raak" is?

Liefs Loth

#2936991 Quote

Ik wordt echt niet wijs van mijn lichaam. Zondag dacht ik dat de kramp in mebuik minder werd maar nee hoor het is er sinds een dag of 2 weer. Zo een heerlijk zeurderig gevoel daar wordt je toch gek van?!

Liefs Loth

#2937002 Quote

hee meid,

hier hetzelde hoor!! ookal 2 dagen last van ongigevoel, het komt en het gaat…ken dit niet van mijn 1ste zwangerschap moek zeggen. ik heb wel een goed gevoel moet ik je zeggen, maar we wachten maar braaf af!! lijkt me al erg snel voor zwangerschaps kwaaltje dus zal wel buikvirusje ofzo zijn hahahaha hoe is het bij jou??? blijft toch weer spanndn he!!! nog maar 1,5 week ahahahha….ff klein detail…a.s. vrijdag hopelijk mijn innestelingsdag hahahahahaha succes hoor!!

liefs sweety

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen