Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28620 Forumstop

• Auteur

Hoi meiden!

Ik zwerf hier alweer bijna een half jaar rond….dat begint te lang te worden! Ik merk dat ik steeds meer bezig ben met zwanger worden. Ik ben er te veel mee bezig!
    Ik weet dat dit niet echt bevorderlijk is. Ik wil dus wat afstand nemen.En dat gaat voor mij niet lukken als ik hier actief mee blijf babbelen! Ik ga jullie dus even verlaten.,

18 januarii is mijn NOD. Uiteraard kom ik daarna wel even langs om te vertellen hoe het deze maand gegaan is. Hopelijk heb ik dan positief niuews! En ik hoop ook dat jullie dan massaal zwanger zijn!

Verder wil ik iedereen een goede jaarwisseling wensen en een vruchtbaar 2008!

Groetjes Roos

#2936310 Quote

hoi roos,
    soms is het even nodig om wat afstand te nemen en moet je nar jezelf luisteren..
    veel succes en sterkte met alles, hopelijk kun je het snel wat meer loslaten…
    Nou ja nog beter: hopelijk is het deze ronde wel raak!!

groetjes saskia, ronde 10

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen