Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28621 Ook Voor Nummer 2

• Auteur

Hallo dames,
    Het is een lange tijd geleden dat ik op dit forum ben geweest, maar ook wij hebben er voor gekozen om voor nummer 2 te gaan. Onze zoon, Jesse, wordt op 31 december 1 jaar en het begon bij ons weer te kriebelen.

Onze zoon heeft bijna 2 jaar op zich laten wachten en na een medische ingreep ben ik dan toch zwanger geraakt in april 2006, wat een tijd geleden zeg…… We zijn eens benieuwd hoe het nu verder gaat. Deze week met de pil gestopt en sinds gisteren weer ongi, dus ronde 1 begint bij ons weer.

Dames, allemaal veel suc6 en hopelijk een zeer vruchtbaar 2008. Tot volgend jaar.
    Groetjes,
    Randa

#2936331 Quote

Hoi Randa,

Waarom sluit je je niet aan bij 'ons' forum? Allemaal moeders die voor de tweede gaan! Wij houden ook een NOD lijst bij enzo.
    Zou leuk zijn als je meekletste!

Je kunt ONS vinden onder 'Wij gaan voor een tweede'.

Spannende tijden weer! Mijn man en ik gaan ook voor een 2de. Onze eerste zoon is nu een jaar. Van hem was ik al in ronde 2 zwanger. Nu is ronde 1 bijna ten einde maar denk niet dat het raak is. Op naar de volgende ronde dus 😉

Misschien tot snel op ons forum?

Liefs, Billie

#2936425 Quote

hee randa,

idd kom gezellie mee kletsen bij óns 'forumpje!! wij zijn ook in ronde 1 voor ons 2de kindje!! mijn zoontje Justin is nu bijna 9 mnd. vandaag mijn eisprong dus vanaaf weet je wel wat wij gaan doen..:) hihihi

alvast succes en mischien tot daar??

liefs sweety

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen