Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28624 Help Wie Ervaring Met Kruidvat Testen

• Auteur

hallo dames,

ik had vrijdag 3 dagen voor mijn nod testje gedaan, negatief.. met de testen van kruidvat 2 voor 5 euro..
    helemaal wit alleen een teststreep, ook geen voorgedrukt lijntje of iets dergelijks,

vanochtend nog een testje met ochtendurine gedaan, op eerste gezicht ook negatief, maar binnen de 5 minuten verscheen er een half streepje ( een blauwe ) net alsof er met balpen op gekliedert is,

terwijl de teststreep roze/paars is, lijkt net of de inkt niet verder wilde uitlopen ofzo??

maar is ie nou positief of negatief??

mijn nod is morgen

Liefs Iris

#2936393 Quote

heb wel last van kwaaltjes enzo. vanacht ook de hele nacht niet kunnen slapen ivm met misselijkheid, en paar keer overgegeven.. pff weet t niet meer wie kan mij een antwoord geven??

#2936400 Quote

Ik heb ook wel eens een kruidvat test gebruikt, maar neg, getest. Maar weet niet meer of die nou ook blauw werd, misschien toch maar een andere nog gebruiken? vindt de dig. test van clear blue fijn, maar wel stuk duurder

#2936430 Quote

ja dat is inderdaad wel een oplossing, kan alleen nu niet eerder dan 2 januari testen,

want moet morgen van half 7 tot 6 uur s'avonds werken, en 1 januari zijn de winkels dicht..

#2936431 Quote

Ik heb ook altijd kruidvat testsen. Heb een positive test gehad bij mij 1ste zwangerschap en dat waren blauwe strepen!!!
    Als ik jou was zou ik toch nog maar een test doen en dan idd misschien toch een digitest.

Liefs

#2936460 Quote

Hallo Iris,

Ik hoop voor je dat het positief is meid! Heb zelf met die van clearblue en matcare(internet) getest. Alleen daarvoor wel vaak met kruidvat getest alleen verscheen er niks in het vakje, alleen de teststreep verscheen altijd. En ik heb vaak voor niks getest met kruidvattesten hoor! Dit is wel raar he? Heb je geen testen meer liggen? Ik zou wel met ochtendurine doen. Heel veel succes en ik zal voor je duimen!

Veel liefs Yvonne
    15 weken en 3 dagen zwanger

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2936665 Quote

Ik heb goede ervaringen met de kruidvat testen! Met beide zwangerschappen heb ik daarmee de eerste test gedaan. Bij de eerste was ik al 10 dagen overtijd dus kwam er gelijk een dikke blauwe streep.
    Maar bij de tweede was ik 1 dag overtijd en kwam er ook een heel dun lijntje. Idd net of er met een balpen op geschreven was. En hij zit aan de kant waar de urinestrip zit.
    Dus ik denk dat je gewoon een positieve test hebt, alleen nog niet genoeg hormonen voor een dikke streep! Wacht 2 dagen en je zal duidelijk verschil zien!
    Met een Clear Blue heb je soms ook een dunne plus of juist een dikkere.

Dus ik feliciteer je alvast!!!

#2936748 Quote

Hoi,

Ik heb die testen ook gebruikt, je moet echt 5 min. wachten, want de 1e keer dacht ik toen de teststreep gelijk kwam dat ik neit zwanger was, maar bij de 2e keer testen wachtte ik netjes 5 min en toen droogde dat strookje zeg maar op en kwam er een 2e streep tevoorschijn en was ik echt zwanger.
    Dus mijn ervaring met deze testen; ze werken, je moet alleen geduld hebben. Maar zeker als je regelmatig test dan zijn ze niet zo duur.

groetjes, keesje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen