Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28628 Wiebelmeiden 6

• Auteur

Nou, dan open ik direct maar een wiebelmeiden6!

Hopelijk lezen we hier in 2008 over gezonde baby's, positieve testen, goede echo's en ga zo maar door.

Niet te veel oliebollen eten he…kun je erg misselijk van worden.

Ukkie26

#2936667 Quote

Hallo!!

Wiebelmeiden 6 alweer :-)!!!

Vandaag laatste werkdag van dit jaar. Wel raar hoor, hele week vrij geweest, nu een dag werken, dan dag vrij en weer werken… ach, wat maakt het uit. Was vandaag wel om 16 uur al klaar. Snel nog even langs de prenatal in T want ze hadden zulke mooie aanbiedingen en we hebben geen prenatal in de buurt. Dus Ukkie, tip voor jou misschien hoeslakentjes, dekens, lakens etc in de aanbieding. Heb voor 2 waskussenhoesen, deken en 4 hoeslakens nog geen € 44 betaald. Moet natuurlijk wel de juiste kleur voor jullie zijn 😉 Dus het hoeft niet perse duur te zijn. Heb wel de lakentjes van Anel besteld en die zijn wel € 24,95 per set.. 🙁 beetje duur wel… maar ze zijn er nog duurder, hahah!

Wij hebben trouwens ook niet de bijpassende voetenzak gekocht bij de Quinny!

Wij zijn vanavond lekker samen. Laatste keer met z''n 2tjes. Straks even uurtje liggen, anders trek ik het niet.

Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en een vruchtbaar 2008 met veel babies!!

Liefs Anoek

#2936673 Quote

Fijne jaarwisseling gewenst!

Wij zijn thuis en er komen vrienden hier naartoe. Daarna gaan de heren de stad in en de dames die gaan heerlijk slapen!!

Hopen op een mooi 2008 met heel veel baby's en positieve testen!!!!!!!

Liefs Pink

#2936691 Quote

Hé meiden,

Ook ik wens jullie allemaal een heel vruchtbaar en babyrijk 2008 toe.
    Dat we maar snel allemaal zwanger mogen zijn en mooie kindjes mogen krijgen!!!

Wij zijn gisteravond bij vrienden geweest en hebben naar Paul de Leeuw gekeken.
    Om 12 uur nog wat vuurwerk afgestoken en flink aan de Jip en Janneke bubbeltjeswijn gegaan (hahaha).
    Zodadelijk gaan we nieuwjaar winnen bij de familie.

@Ukkie, jij hebt dus de Mura gekocht? De 3 of de 4? En in welke kleur?
    Mijn man vond hem ook erg mooi, dus dat zit denk ik wel goed.

@Pippie, wij hadden prijs bij de oudejaarsloterij. Maar liefst 5 euro, ik moet nog even goed bedenken wat we allemaal met die 5 euro kunnen doen (hahaha). Maakt niks uit hoor, het mooiste kadootje draag ik bij me en daar kan voor mij geen 20 miljoen tegenop. Had jij ook nog prijs?

Een heel fijne nieuwjaarsdag gewenst allemaal en tot snel.

Liefs,

Twinkel3

#2936693 Quote

Hier ook prijs bij de staatsloterij: 1x 8 euro en 1x 13,50 euro….poehhh echt een wereld bedrag!

#2936694 Quote

hoi allemaal,

ten eerste allemaal de beste wensen!!

gisteravond bij vrienden geweest,ook paul de leeuw gekeken en de mannen vuurwerk afgestoken,en om 3:00 naar bed

xxx

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2936704 Quote

Ook van mij allemaal de beste wensen voor 2008! Dat het maar een heel mooi jaar voor iedereen mag worden.

Anoek, bedankt voor de Prenatal-tip. Wij hebben daar de kinderwagen gekocht en we kregen 10% korting in Prenatal-bonnen, dus ik "moet" daar toch nog flink wat kopen.
    Welke lakentjes van Anel heb je besteld? Ik vind ze ook erg leuk hoor, zo schattig dat ze allemaal hetzelfde 'borduursel' hebben! Hebben ze de lakentjes ook voor wiegjes trouwens?

Twinkel, we hebben de Mura3, blueberry slice. Zeg maar donkerpaars met iets minder donkerpaarse binnenkant. Vond de keuze van kleuren wat tegenvallen, maar deze is helemaal naar onze smaak.

En we hebben gisteren de babykamer besteld, hij is op voorraad dus we kunnen 'm zaterdag al ophalen! Spannend hoor! Dan kan ik (eindelijk) het kamertje in elkaar zetten en inrichten. Ik wacht inmiddels met smart op het wiegje en de lamp…

Meiden, ik ga broodjes in de oven gooien. Allemaal een fijne dag vandaag, doe rustig aan.

Liefs, Ukkie26

#2936710 Quote

Ukkie, we hebben de lakentjes van Anel moeten bestellen want ze hadden ze niet op voorraad bij babydump. Wij hebben Lovely Aqua. Kijk anders een op http://www.anel.nl
    Staan lijsten op met wat ze allemaal hebben. Denk eigenlijk wel dat ze ook lakentjes voor wiegjes hebben hoor! We hebben er ook een waskussenhoes van. Dus beetje onze kleuren zo!

Waar heb jij de lamp gekocht en wat voor een hebben jullie? Dat moeten we nog kopen, maar ik vind maar niks leuks… dus als je of iemand anders tips heeft!!

Gaan nu even een wandeling maken in het bos. Tot straks.

X

#2936723 Quote

anoek op http://www.coolspetito.nl staan hele leuke lampen,vind florida heel leuk

xxx

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen