Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28630 Te Vroeg Getest

• Auteur

Hoi ik ben nancy (morgen 24 jaar) Ik heb een dochtertje van 5 maanden. Wij willen niet zo veel leeftijds verschil tussen onze kinderen. Ik heb drie maanden borstvoeding gegeven en ben vorige maand weer de eerste keer ongesteld geworden. We hebben besloten om niet weer met de pil te beginnen, maar alles zijn gang te laten gaan. Afgelopen vrijdag de 28e had ik ongesteld moeten worden. Die zelfde dag heb ik een test gedaan tegen de avond maar die gaf negatief aan. Heb ik te vroeg getest? Wanneer zou ik weer kunnen testen? Ik ben de laatste tijd vaak moe, en wat misselijk, ook heb ik soms wat krampen in mijn buik. Bij mijn dochtertje heb ik de hele zwangerschap nergens last van gehad. Dus dit is nieuw voor me. Ik hoop dat iemand me kan vertellen wanneer ik weer zou kunnen testen.

Groetjes Nancy
    (mamma van Fenna 26-07-2007)

#2936742 Quote

Bij zo'n eerste cyclus is dat heel moeilijk…ik zou vrijdag a.s. weer een testje doen.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen