Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28631 Wie Heeft Hier Ervaring Mee

• Auteur

hoi meiden, 1e kerstdag was mn eisprong, duidelijk gevoeld, half uur steken en pijn in de onderbuik, flink geklust om de dag.. nu heb ik sinds gister veel last van onderbuik en veel bruin in het inlegkruisje. dit zal geen innesteling zijn, maar hebben jullie dit ook wel eens gehad?? voel me een beetje raar en ja ga dan zo twijfelen of het zwanger worden wel zou gaan lukken. dit was de 2e maand en de 2e keer dat ik dit kreeg.
    hoor het graag van jullie. thanks. groetjes daan

#2936720 Quote

Hoi Daan!!
    Ik heb ook een aantal keer bruine afscheiding gehad, voor dat ik ongetseld zou moeten worden! Bij mij eindigde dit helaas ook in een ongesteldheid!!
    Toch heb ik ergens gelezen dat een innestelingsbloeding ook prima bruin van kleur kan zijn!! En je hoort ook wel van meiden dat ze een tijdje bruine afscheiding hebben en dan denken dat ze ongesteld worden, maar gewoon zwanger blijken te zijn!!  Dus wie weet??? Zo lang de ongesteldheid niet in alle hevigheid losgebarsten is, is er nog hoop!!
    En ik denk niet dat er wat mis is met jou hoor, volgens mij heeft iedereen wel eens last van bruine afscheiding halverwege de cyclus!!
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent en anders wens ik je een heel vruchtbaar 2008!!
    Liefs Sjors…

#2936797 Quote

hey sjors, thanks. gek he dat je dan zo gaat denken is dit wel normaal, ben ik wel normaal. ik hoop dat er volgende week geen rode week komt, maar als het zo is, gaan we er weer tegenaan. ben pas 2 maanden bezig, jij ook al het goeds voor 2008 en een vruchtbaar-jaar. groetjes daan

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen