Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28645 Ongi Ineens Eerder

• Auteur

hoi meiden,

Ik heb de afgelopen maanden (ben helaas alweer een half jaar bezig) ben ik elke keer keurig om de 30 dagen ongi geworden. echter was het de afgelopen keer ineens met 27 dagen!   hoe kan ik nu het beste berekenen wat mijn vruchtbare dagen zijn?
    het moet wel 1 van deze dagen, maar ja dat is nu erg onzeker.

Hoe zit dat met ovulatietesten. ik heb ergens gelezen dat je je 2e plas van de dag moet opvangen oid. echter dan zit ik op mijn werk dus niet echt handig. heeft iemand hier ervaring mee en hoe werkt dat precies?

voor iedereen veel geluk in 2008 en dat he maar een vruchtbaar jaar mag worden.

xxx Love_love

#2936993 Quote

hoi,

met ovulatietesten kan je idd je ei goed opsporen,ik heb ze zelf ook een tijd gebruikt,alleen niet door de testen zwanger geraakt!
    je test dan elke dag rond dezelfde tijd dus kan savonds ook en met twee strepen dan heb je je ei binnen 48uur,volgens mij mag je de testen van clearblue wel met ochtendurine testen,ik heb ze zelf van sensitest en matcare gehad (overigens ook goede testen).
    ik ben zelf in ronde 12 zwanger geraakt,zonder de ovulatietesten en temperaturen,ik heb het allebei een aantal maanden gebruikt en gedaan!
    heel veel succes

mier

#2937003 Quote

Hallo,

Komt me bekend voor. Afgelopen keer ben ik een week!! te vroeg ongesteld geworden. Heb dus ook maar ovulatietesten in huis gehaald dat ik een beetje een richtlijn heb.
    Hopelijk gaat het nu dan echt binnen een half jaar lukken.

Groetjes Lotje

#2937015 Quote

de eeste maand zat ik op 28 dagen toen een paar maanden 27,daarna 26 en de laatste maanden 24/25 dagen!! met ovulatietesten kan je je ei wel goed mee vinden!
    ik heb het de laatste maanden niet gebruikt omdat we toch om de dag klusten en omdat ik het ook een beetje beu was na een half jaar dan denk je ook weleens wanneer ben ik nu is aan de beurt! maar toch in ronde 12 zwanger geraakt,ben helemaal gelukkig!

xxx

#2937125 Quote

Hallo

Met een ovulatie test kun je elke plas gebruiken tussen 10 en 10, zolang je de 4 uur daarvoor niet naar de wc geweest bent en niet al te veel hebt gedronken en zeker geen alcohol.
    Ikzelf test meestal rond etenstijd 's avonds, werkt voor mij goed

Succes
    Natalie

#2937318 Quote

hoi dames, bedankt voor het reageren. ik zit er nu inderdaad aan te denken om ovulatietesten te gaan halen. eens kijken of het werkt . zal leuk zijn als we in 2008 ons kindje kunnen verwachten. ben begin juni 2007 gestopt, dus het mag wel een keer al zeg ik het zelf. deze dagen dus maar goed geklust . nu maar hopen dat het raak is. wie zijn er nog meer bezig voor hun eerst kindje en zijn ook begin juni gestopt?

xxx van love_love

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen