Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28650 Zou Ik Nu Al Zwanger Zijn

• Auteur

Hoi Allemaal,

Vorig week heb ik m'n eisprong gehad en flink geklust,
    nu heb ik last van een zeurende buikpijn net of ik ongi moet worden,
    maar dat zou ik pas de 11 de moeten worden
    zou dit de innesteling kunnen zijn??
    zou wel snel zijn want dit is de eerste maand,
    dus ik hou nergens rekening mee (maar hopen mag altijd)
    spannend!!

groetjes Debby

#2937232 Quote

Hey Debby,

Spannend wij zijn ook voor de 1e ronde bezig! Ik had ook een paar keer het gevoel dat het raak was, gevoelige borsten, vlagen van misselijkheid, gewoon anders dan normaal zeg maar! Nu moet ik dit weekend ongesteld worden, heb ook een beetje een zeurderig gevoel in me onderbuik. Maar als je het forum leest, kan je dat ook hebben als net zwanger bent! Soms weet je gewoon niet meer wat je moet voelen!!

Heel veel succes, misschien zie ik je nog wel hier op het forum,

Liefs Debbie

#2937236 Quote

Hoi,

De innestelling is 5 dagen na je eisprong zag ik op een site. Dus 't zou kunnen. Wij zitten zelf in ronde 1 voor nr 3 en heb als 't goed is m'n NOD de 13e. Wij wachten het maar rustig (ehum) af.

Groetjes

#2937239 Quote

hoi debbie, jeetje ik kan mij wel aansluiten bij jou gevoel, wij zijn nu met ronde 2 bezig voor nr 1. ik had met kerst mn vbdag en moet na t weekend ongi worden.
    heb echt ook af een toe ongi-pijn, borsten zijn gevoelig en af en toe misselijk.
    denk dat het niet raak is deze maand, maar ja zal ik me dan die verschijnselen indenken?? lastig he.. komt ook omdat je t zo graag wilt he.
    succes de komende dagen. groetjes daan

#2937280 Quote

Ik heb pas volgende week weekend m'n NOD,
    dat duurt dan nog zolang,
    je moet er eigenlijk gewoon niet te lang bij nadenken,
    want anders ga je je van alles in je hoofd halen,
    en heb je ineens allerlei zwangerschaps verschijnselen

nou we wachten maar af
    hou me in ieder geval maar op de hoogte
    succes allemaal, spannend!!

groetjes Debby

#2937346 Quote
    Jeetje wat herkenbaar allemaal, ik had de 22/23 eisprong (in de praktijk buikpijn rechtsonder) en met oud en nieuw een korte bloeding (2dgn), dit zou een innestelingsbloeding kunnen zijn volgens de info op het internet. Maarja die heeft niet iedereen dus eigenlijk kan ik je niet veel verder helpen maar wel veel succes!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2937361 Quote

Hallo,
    Ik zat ook in ronde 1 en had allerlei kwaaltjes, las dat dat van het ontpillen zou kunnen zijn, en dat dacht ik dus ook.
    Nou niet dus, ik bleek zwanger te zijn! Nu 6 1/2 week, en kan het nog steeds niet helemaal geloven…!
    Groetjes Jacky

#2937424 Quote

hallo iedereen,

Ik ben ook voor de eerste ronde bezig en moet 11 jan ook ong. Ben benieuwd maar denk niet dat het meteen raak is hoor…. maar we blijven hopen!!!!
    Nou succes allemaal

#2937468 Quote

Hoi lovely buzzz,

Ik hoop voor je dat het raak is maar om het zeker te weten kun je het beste een test doen heb je in ieder geval een stukje zekerheid maar dan zou je in ieder geval het beste kunnen wachten tot een dag na je nod. Ik ben zelf met ronde 3 bezig voor de eerste. was hiervoor 9 week zwanger maar heb een miskraam gehad. Maar ik zal voor je duimen.

Veel liefs van Charmedgirl

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen