Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28651 Bij Wie Duurt Het Ook Bijna Twee Jaar Om Zwanger Te Worden Van De Tweede

• Auteur

Hoi, ik ben nieuw hier. Wij hebben een zoontje van 3.5 en willen heel graag een tweede kindje, maar dit wil maar niet lukken. Zijn nu al bijna twee jaar bezig voor de tweede en moeten volgende week naar de gynacoloog voor het eerst!

Groetjes saartje1

#2941292 Quote
    quote: saartje1 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-01-2008 12:17:40'));

Hoi, ik ben nieuw hier. Wij hebben een zoontje van 3.5 en willen heel graag een tweede kindje, maar dit wil maar niet lukken. Zijn nu al bijna twee jaar bezig voor de tweede en moeten volgende week naar de gynacoloog voor het eerst!

Groetjes saartje1

Hoi saartje,
    Wij zijn ook al 20maanden aan het 'klussen'voor de tweede. Je leest veel over meiden die het niet lukt om voor de eerst x zwanger te worden. Ik heb een prachtige zoon van bijna 3, maar de tweede wil niet lukken. Ik begin te denken dat hij een echte toevalstreffer was. al was ik ook pas na een jaar zwanger van hem. Je krijgt vaak te horen van: je hebt toch al een gezond kind? daar word ik zo moe van. Het liefst had ik al drie kinderen. ik ga morgen mijn ha bellen om me door te laten verwijzen. Hoe ging dat bij jou? en hoe is het gegaan bij de gynacoloog? ik zou het leuk vinden om een reactie van je te krijgen
    groetjes manja

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen