Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28654 Grote Kinderwens Nog Niet Voor Het Eggie

• Auteur

Een tijdje geleden heb ik deze vraag hier ook gesteld, maar wegens omstandigheden kon ik een tijdje niet reageren. Er waren toen wel een aantal meiden die in hetzelfde schuitje zaten en ik heb de stille hoop dat zij hier nog steeds zijn (of inmiddels al zwanger zijn of bezig om zwanger te worden!).

Mijn man en ik hebben allebei namelijk een grote kinderwens welke al zo'n 2 jaar aanwezig is, maar wegens omstandigheden kunnen we er nog niet voor gaan. We hebben allebei nog geen vast werk, we werken wel fulltime, maar we zouden zo graag eerst die zekerheid willen hebben. Het is erg lastig, er is niemand waar je je gevoelens mee kunt delen en daarom open ik deze topic opnieuw in de hoop dat er iemand dit herkent. Niet zozeer het werkgedeelte, maar meer het wachten totdat je er helemaal voor kunt gaan. Ik ben benieuwd

#2937126 Quote

Hoi,

Misschien kun je je aansluiten bij Daan die heeft op 30 december eenzelfde topic geopend. Kinder wens maar nu nog niet.

Groetjes Loth

#2937281 Quote

Hoi Loth, bedankt voor je reactie! Ik zal even gaan zoeken.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen