Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28660 Raar Gevoel Rechts In Mijn Buik

• Auteur

Hoi,

Kan het niet echt verklaren heb nu sinds woensdag een raar gevoel rechts in mijn buik.
    vanalles gaat door me heen.
    zou het een eisprong zijn.7 jan zou mijn eisprong zijn.
    of blindedarm of nierstenen of heel iets anders.
    het doet niet echt pijn maar net of er een belletje zich steeds opblaast.
    ik wil het nog even afwachten en dan naar de dokter gaan.maak me een beetje zorgen.
    mijn cyclus was 28 dagen ik voel normaal nooit mijn eisprong dus weet ook niet hoe dit voelt.
    herkent iemand misschien dit.

yvon

#2937345 Quote
    Ik voel wel mijn eisprong en bij mij zijn het erg pijnlijke steken rechts in mijn buik. Maar iedere vrouw is anders natuurlijk.

groetjes!

quote: yvon81 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-01-2008 09:24:14'));

Hoi,

Kan het niet echt verklaren heb nu sinds woensdag een raar gevoel rechts in mijn buik.
    vanalles gaat door me heen.
    zou het een eisprong zijn.7 jan zou mijn eisprong zijn.
    of blindedarm of nierstenen of heel iets anders.
    het doet niet echt pijn maar net of er een belletje zich steeds opblaast.
    ik wil het nog even afwachten en dan naar de dokter gaan.maak me een beetje zorgen.
    mijn cyclus was 28 dagen ik voel normaal nooit mijn eisprong dus weet ook niet hoe dit voelt.
    herkent iemand misschien dit.

yvon

#2937383 Quote

Ik heb precies datzelfde gevoel af en toe voor m'n eisprong. Zo'n 3 dagen ervoor al en dat neemt dan toe tot de dag van de eisprong en dan is het weg. Ik had zelf het idee dat ik de follikel gewoon voel zitten aangezien die enkele cm groot is.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Haily.

#2937485 Quote

Ja hier heb ik zeker wat aan dus waarschijnlijk  was het  een eitje.
    ik heb heel veel geklust deze dagen en we gaan gewoon door.
    gisteren had ik wat draderig slijm wat betekend dat dan.
    kun je dat echt drie dagen voelen dan.
    het is nu weer minder.
    heb gisteren heerlijk gezwommen.
    sindsdien geen gevoel meer.
    gr yvon

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen