Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28661 Slijm

• Auteur

We zijn alweer een tijdje bezig, maar ik heb toch ff een vraagje voor de zekerheid.
    Ik heb sinds gisteren een beetje slijmverlies. En vandaag was dat ietsje meer. Het is rekbaar doorzichtig slijm.
    Dit betekent toch dat mn ei er aan zit te komen? Ik ben toch niet te laat dan?
    Ik zit nu op dag 12 van mn cyclus.

En nog een klein vraagje. Ben je altijd ongesteld 14 dagen na je eisprong? Of kan dat een een paar dagen verschillen? want dat zou betekenen dat ik de ene keer een eisprong heb rond dag 15 en de andere keer dag 20!

Wat is een lichaam ingewikkeld zeg!! zucht..

liefs inge

#2937341 Quote

Hoi Inge,
    ja, dat slijm betekent dat je rond je vruchtbare dagen zit. het neemt weer af na je eisprong.
    je eisprong kan heel goed de ene keer op dag 15 en de andere keer op dag 20 zijn. hetgeen wat wel elke maand hetzelfde is, is de hoeveelheid dagen tussen je eisprong en je eerste ongi dag. dat scheelt nooit meer dan een dag.

succes ermee!

Groetjes,
    Sara

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen