Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28663 Kan Ik Zwanger Zijn

• Auteur

Hallo allemaal

ik was even aan het rondsnuffelen op internet over informatie over zwangerschappen enzovoorts, toen kwam ik hier aan! interessant om al die reacties van mensen te lezen, ik ben 20 jaar heb al 6 jaar een relatie en we willen heel graag kinderen!
    Ik heb al 2 dagen last van krampjes in mijn onderbuik maar verder ben ik niet misselijk ofzo. Ik ben al jaren aan de pil en nog steeds! ik ben 1 keer mijn pil vergeten te slikken en dat was precies de dag na dat ik en mijn vriend seks hebben gehad. Nu heb ik een vreemd gevoel in mijn buik, kan ik zwanger zijn…?

#2937466 Quote

Hoi Suuzje,

Om   er zeker van te zijn of je zwanger bent zou je het beste een zwangerschapstest kunnen doen dan heb je zekerheid. En als je graag zwanger wilt worden waarom stop je dan niet met de pil. Want de kans bestaat ook al ben je aan de pil dat je zwanger kan zijn maar de kans is vrij klein. Hopelijk heb je hier wat aan. Laat je me het weten wat de uitslag is van je zwangerschapstest?

Veel liefs van Charmedgirl

#2937469 Quote

Hallooooo

ik ben van plan om zondag te stoppen met de pil, dat is dan ook de laatste pil voordat ik ongi moet worden.. daarna stop ik er gewoon mee,, ik wacht eerst af of ik ongesteld word.. 🙂 ik hoop niet dat ik ongesteld word want we willen(ik en mn vriend) zo graag

#2937471 Quote

Hallo Suuzje,

Ik hoop natuurlijk voor je dat je niet ongi wordt, maar de kans bestaat natuurlijk wel.
    Als je straks je laatste pil neemt hou er dan wel rekening mee dat je lichaam moet ontpillen en dat duurt bij de een wat langer dan de andere ik ben ruim drie jaar geleden gestopt met de prikpil en het duurde bij mij ruim 2 jaar voor dat ik normall weer ongi werd. Ik en mijn vriend zitten nou in ronde 3 voor de eerste na een miskraam in oktober.
    was toen 9 week zwanger. niet dat jij   als je zwanger bent een mk krijgt. en probeer er niet teveel mee bezig te zijn want je lichaam kan je voor de gek houden wat betreft de kwaaltjes.

Veel liefs van Charmedgirl

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen