Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28666 Na Miskraam Al Bijna Twee Weken Ongesteld

• Auteur

Hoi,

Op 12 november heb ik een miskraam bij 10 weken gekregen.
    Vanaf het begin van de positieve test had ik al licht bloedverlies.
    Na mijn miskraam heb ik nog ruim drie weken gevloeid.
    6 weken na mijn miskraan werd ik weer ongesteld op 24 dec. 2007 en nu bijn   twee weken later ben ik het nog.

Ik ben toch wel ongerust.
    Herkent iemand dit???????????

#2937736 Quote

Hai Buzz,

Ik heb zelf een curretage gehad begin november en daarna werd ik weer ongi, maar juist korter dan normaal. Dus wat dat betreft kan ik je niet helpen. Wat ik je wel adviseer is als je je ongerust voelt, contact op te nemen met de verloskundige of arts en je vraag voor te leggen. Ik weet niet hoeveel je per dag vloeit, maar als dit veel is en al 2 weken dan moet je zeker aan de bel trekken hoor ivm ijzertekort.

Ik ben zelf ook altijd terughoudend om verloskundige enzo te bellen op 06 nummers. Maar mijn verloskundige was zo begripvol dat ik dat gevoel heb laten varen. Ik kon haar ook altijd bellen als ik nog vragen had. Gewoon doen hoor, daar zijn ze echt voor!

Succes,
    Luna

#2938115 Quote

Ik heb vandaag de verloskundige gebeld en gezegt dat ik me ongerust maakte omdat mijn menstruatie zo lang duurde.
    Het is normaal zei ze dat de eerste menstruatie na een miskraam nog meer ontregeld kan zijn dan na een bevalling omdat het baarmoederslijmvlies bij een miskraam nog niet zogelijkmatig is opgebouwd als na een voldragen zwangerschap.

Ik kan het gewoon afwachten want het kan geen kwaad, alles moet er gewoon uit.
    Als ik niet meer wil wachten moet ik de dokter bellen voor een kuur met primolut.

Heeft iemand ervaring met primolut??????

#2938135 Quote

Hoi Buzz,

ik herken jou verhaal precies!
    In sept. 07 heb ik een miskraam gehad en heb toen in totaal  4 weken bloed verloren.
    Mijn 1e ongesteldheid heeft 17 dagen geduurt en de tweede 8 dagen.
    Nu ben ik in afwachting van weer de volgende ongi (a.s. zaterdag nod), maar hoop natuurlijk dat die niet zal komen

Succes meid

Groetjesss,
    Ashley.

#2938158 Quote

Hoi Asley

Hoe verliep bij jou de tweede cyclus?
    Vanaf waneer ben je weer gaan tellen.
    Als ik uitga van mijn normale cyclus van 30 dagen zit ik vandaag al op dag 15   en wordt ik over 15 dagen al weer ongesteld!!!!!
    Zou je een eisprong kunnen hebben terwijl je nog vloeit??

Vandaag is het bloedverlies veel minder en ik hoop dat het eindelijk stopt, wat een ellende kan zo'n korte zwangerschap veroorzaken zeg.

ik hoop dat je binnenkort positief kan testen.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen