Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28667 Licht Streepje Op Ovulatie Wat Nu

• Auteur

Hallo Meiden,

Ik heb vandaag een(postieve)test gehad althans op de ovulatietest zag ik een licht streepje bijna als het testcontrole streepje zeg maar.Wie weet nou wat ik moet doen,zou ik gewoon gaan klussen of moet ik nog wachten?
    ik snap er weinig van?

liefs nice xxx

#2937539 Quote

lieverd,

de teststreep moet NETZO donker zijn of donkerder als de teststreep, maar mocht je ook slijm hebben enz. dan zou ik toch voor de zekerheid klussen en morgen nog een testje doen…mocht het streepje dan lichter zijn, dan heb je toch je ei gehad en mocht je streep donkerder zijn, dan nog een dagje klussen..ook geen straf lijkt me hahahaha, het kan nl zijn dat jij gewoon minder LH aanmaakt waar de test op reageerd en dan is dus dit streepje het donkerste wat je zult krijgen…das per persoon verschillend…dus mijn advies, gewoon lekker je vent verleiden en morgen nog een ovutestje doen en kijken hoe je streep is, dan zit je altijd goed!! veel plezier!!

liefs sweety

#2937548 Quote

Hoi Nice,

Zit je nu ook al op het jg forum haha. Ik weet niets van die testen af maar wou je toch veel plezier wensen met klussen. En succes wensen met zwanger worden.

Liefs Fruit Girl

#2937556 Quote

Hoi

Ik heb op mijn ovulatietesten altijd een lichte 2e lijn, alleen als hij positief is dan is de 2e lijn zelfs  donkerder dan de controle lijn. Niet teveel aantrekken dus van vage lijnen.
    Het is natuulijk wel zo dat je de 5 dagen voor je ei ookal erg vruchtbaar bent, extra klussen kan dus nooit geen kwaad.
    In ieder geval succes

Groetjes Natalie

#2937660 Quote

Klussen meid! Je ei is er bijna en het kan zomaar zijn dat je je piek over een paar uur hebt en dat  je morgen weer een negatieve test hebt!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen