Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28668 Wie Na Eerste Maand Ovulatietest Postieve Zwangerschapstest In Handen

• Auteur

Hallo,

Wie heeft er na een maand een positieve zwangerschapstest in handen gehad die voor het eerst een ovulatietest heeft gedaan,ben erg benieuwd?en hoeveel kans heb je nauw om zwanger te worden als je dus(als er twee dikke strepen op de test staan)zwanger te worden?ben erg benieuwd.

groetjes nice xxx

#2937538 Quote

hoi bernice,

Ik had in ronde 2 een Mk gehad en ben ten begonnen met ovutesten om zo wat meer inzage in mijn cyclus te krijgen en ik was dus meteen zwanger!! ik vind ovutesten fijn, aangezien je dan wat gerichter kan klussen als je dat wil, ik heb geen zin om 1 mnd lang om de dag te klussen ahahahhaa maar das persoonlijk he!!! nu zit ik in ronde 1 voor een 2de kindje en ook weer ovutesten gebruikt en op dag 18 mijn ei (2 duidelijke strepen) en dus geod geklust, nu heb ik mijn NOD op 13 januari dus we wachten in spanning af!!!

succes hoor!! ik gebruik de ovutesten van testjezelf.nu werken prima en lekker goedkoop!!

liefs sweety

#2937549 Quote

Hoi Bernice,
    ik heb besloten om ovulatietesten gaan gebruiken omdat mijn cyclus van regelmatig na 7 maanden opeens heeel onregelmatig werd.
    ik had op dag 19 van mijn cyclus een dikke positieve test en 2 weken daarna een positieve zwangerschaps test. ;oP ik moet er wel bij zeggen dat ik uiteindelijk toch nog een week korter zwanger ben dan ik zelf had berekend met behulp van de test. maar goed, zwanger is zwanger.

ik ben nu 1 juni 2008 uitgerekend van onze 1eiige tweeling. sinds gister weten we dat het 2 meiden zijn.

Succes ermee, maar vergeet niet dat ovulatietesten je helpen gerichter te klussen, maar dat het geen garantie is. ik ken ook meiden die pas na een paar maanden met de ovu-testen zwanger waren.

Groetjes,
    Sara

#2937611 Quote

He Daar,

Wij zijn na de 3e maand de ovulatietesten gaan gebruiken en de 4e maand,
    nu dus… zijn we zwanger geworden.

En we hebben echt veel minder geklust dan normaal!

Alleen de dag dat we een positieve ovulatietest hadden en 2 dagen later,
    schijnt dat het zaad slechterd wanneer je elke dag sex hebt.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, en succes!!

KUS

#2937690 Quote

Hoi, hoi,

Ik heb bij mijn eerste ook ovu tests gebruikt en in de 2e ronde zwanger. Toeval of niet, dat zullen we neit weten maar ik ga de tests nu weer gebruiken.

Liefs en succes met zwanger worden!

#2937931 Quote

Hallo,

Wij zijn 9 maanden bezig geweest. Ik dacht ik koop eens van die ovulatietesten, wie weet….en wat denk je.
    Toen ik al een vaag streepje kreeg zijn we aan de klus gegaan. Dag later een dikke streep, nog een paar keer geklust en nu 10 weken zwanger…
    Ik vind het dus super dingen….

Liefs Mootje

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2939549 Quote

Klinkt allemaal hoopgevend! Wij gaan nu aan ronde 2 voor ons eerste kleintje.
    Deze ronde ga ik ook een ovulatietest gebruiken. Ik ben erg benieuwd of we half februari een positieve zwangerschapstest zullen hebben.

Uiteraard laat ik het dan weten. Duimen jullie voor me?

#2939552 Quote

Hallo

Ik wil niet de hoop wegnemen dat het met ovutesten direct raak is, maar ik denk dat de andwoorden die hier gegeven zijn geen reeel beeld geven helaas.
    Ik en met mij vele anderen zijn al maanden aan het klussen, met en zonder ovutesten en helaas heeft het bij ons nog niet veel uitgehaald.
    Ikzelf ben in ronde 6 begonnen met ovutesten en daaruit kwam naar voren dat mijn ei op dag 13 zit. In de eerste 6 maanden waren we met de kalender uitgegaan van dag 14 dus dat was zo goed als perfect. Inmiddels zitten wij in ronde 9 en helaas nog geen zwangerschap.
    Ik wil met dit berichtje niemand de hoop ontnemen, maar ik denk dat iedereen wel reeel moet blijven dat een ovutest alleen een hulpmiddel (en een goede hoor) is en dat klussen met zo'n test zeker geen garantie geeft op een positieve zwangerschapstest. Als je dat wel verwacht, dan wordt elke maand dat je langer bezig bent alleen maar een ergere teleurstelling.
    Ik wens je heel veel succes met het gebruik van de tests en hopelijk heb jij aan het eind van de maand wel een positieve test in handen, maar mocht het niet zo zijn bedenk dan dat er nog veel meer meiden zijn die er wat langer over doen, en dat er niets mis hoeft te zijn. 90% is uiteindlijk binnen het jaar zwanger.

Natalie

#2939562 Quote

Ik heb al een dochter van 2,5 jaar en na een half jaar ben ik ovulatietesten gaan gebruiken en was ik meteen zwanger. Nu ga ik ronde 8 in en heb ik al 6 maanden gebruik gemaakt van ovulatietesten en er gebeurd niks. Tja…wat zal ik ervan zeggen. Je moet toch ook wel een beetje geluk hebben, want inderdaad zijn er genoeg meiden die het al heel lang gebruiken zonder resultaat. Ik vind het wel fijn om gewoon te weten wanneer mijn eisprong is zodat je wat gerichter kan klussen. Succes ermee!

Liefs Bibi

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen