Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28670 Vreemd Spoedoproep

• Auteur

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik iedereen een heel gelukkig, gezond, liefdevol en zwanger 2008 toewensen…

Maar nu heb ik een vraag:
    Ik ben afgelopen donderdag 3 januari naar de gyn geweesr en die zei dat alles goed was en dat we in principe gewoon zelfstandig zwanger kunnen worden…. pfew gelukkig….
    Dit was onze derde afspraak.   En alletwee de keren dat we alles hebben onderzocht was het goed … Lekker gevoel is dat hoor. Ik moest alleen nog een hsg laten , maar dat hoefde niet meteen ,want het is een minimale kans dat mijn eileiders dicht zitten. Dus we hebben afgesproken dat we het eerst nog even een half jaartje zelf weer proberen en dan mocht ik hetn og niet zijn dan gaan we het onderzoek doen.
    Maar goed zo gezegd zo gedaan. Ik was op dat moment ongesteld (denk ik)   , was het twee dagen later geworden dan normaal, maar dat is niet vreemd , heb ik de laatste tijd wel vaker. Maar nu het vreemde: normaal gesproken ben ik het drie dagen en dan de derde en "vierde dag" is het afbouwen.. Maar nu ben ik het   ineens 6 dagen geweest heel vaag, niet veel, helemaal niet veel, maar wel genoeg. Met een dag ertussen, met nog minder bloedverlies. En nu vandaag is het eigenlijk voor het eerst weer geen bloedverlies , maar wel een gigantisch rommelende bui, ik laat windjes bij het leven en die ruiken niet fris kan ik je zeggen, en ik kijk net naar mijn borsten en die zijn ineens gezwollen en harder.Ook heb ik dat ik vaker naar de wc moet. en ben ik misselijk …

Help me ik weet het niet meer.

Wat moet ik doen?

Kan ik zwanger zijn, wat denken jullie?

Theoretisch zou het gezien de menstruatie niet kunnen, maar gezien het "vrijen"wel .
    Goed op tijd, vaker en kussen onder de kont. hihihihihi

Hopelijk weten jullie dr wat op…

Alvast bedankt groetjes en veel liefs

Bernadet

#2937605 Quote

Niemand…. Help me alsjeblieft , want dan weet ik of ik evt morgen even een zw. test moet halen ..

Groetjes en alvast bedankt bernadet

#2937606 Quote

ik zou iig wel een test doen,mijn borsten zijn ook hard,en moet soms scheten laten hahaha(sorry) en ik be 6 en een halve week zwanger

succes

xxx mier

#2937607 Quote

Dank je wel mier , voor je reactie….

Tja het is wat ,……

Enne gefeliciteerd he ….. (nog)

Fijne avond en bedankt wij gaan iig morgen een testje halen ..

Groetjes Bernadet

#2937608 Quote

dank je wel!!

ik duim voor je meid! laat je het morgen weten??
    ik hoop het voor je!
    je naam komt me bekend voor,je bent hier ook al een tijdje toch?

xxx

#2937645 Quote

Hoi, beide keren dat ik zwanger ws, waren de vroegste tekenen grotere, gevoeliger gezwollen borsten, vaker moeten plassen en de tweede keer wat misselijk. De eerste keer was ik ook ongelooflijk moe. Dus afgezien van die rare menstruatie zou je best zwanger kunnen zijn. Hoop het voor je! Ik dacht misschien heb je wel een innestelingsbloeding gehad, maar 6 dagen is wel lang. Overigens testte ik bij 6 weken zwangerchap pas positief, en bij 4 weken negatief. Dus als je vroeg test en het is negatief, moet je misschien gewoon nog wat geduld hebben

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2937646 Quote

hey jarber,

ik had s avonds getest met de digiatale test van clear blue!
    ik duim voor je,ben benieuwd!
    hoe lang zijn jullie ongeveer bezig??

xxx mier

#2937700 Quote

HOi   Mier ,

NOu ik heb net een test gedaan (apothekers) maar natuurlijk is ie negatief…. Het is zo verdomd @#$% ,maar goed ik snap echt geen drol meer van mijn lichaam… Het slaat helemaal nergens op …
    We zijn nu bijna 2 jaar bezig, en hoe langer we er over doen  hoe  vreemder mijn lichaam zich gaat gedragen. Het begon allemaal in februari 2005 , gestopt met de pil en daarna ben ik gewoon een jaar normaal ongesteld geweest: 3 dagen normaal en de vierde dag uitlekdag. Toen ben ik afgelopen juli gaan tempen en vanaf dat moment doet het zulke vreemde dingen  : ineens zes dagen  overtijd of drie dagen over tijd dan weer 5 , maar wel die keren gewoon 3 dagen ongi en dan de vierde dag uitlekdag. Maar wat ik de afgelopen maanden mee heb gemaakt slaat  nergens op: 3 dagen ongi lichtjes en dan helemaal niet meer..
      En nu  , nu slaat het alles hoor , 3 dagen ongi 2 dagen heel lichtjes,   1 dag niet en nu weer wel … (maar die dagen heel lichtjes is zeg maar bij het afvegen en in de urine)

Kijk theoretisch zou het kunnen, we hebben op de goede dagen enzo gedaan, kussen onder de kont en dat soort dingen ,maar toch vertrouw ik het niet, mede doordat die borsten ineens zo groot zijn en mijn tepelhoven ook en dan die borrelende buik en meer hoofdpijn.
    Wat ik me wel afvraag is hoe het dan voelt als ik inderdaad zwanger ben , want ik weet wel dat je je lichaam je goed voor de gek kan houden …

NOu goed we zien het wel , bel morgen wel even de huisarts…

Dank je wel voor je steun …

Ik las dat jullie ook 12 maanden bezig waren geweest …. Lekker gevoel lijkt me dat hoor om dan toch ineens die positieve test in je handen te hebben….

Maar goed spreek je snel weer … xx jarber

#2937702 Quote

HOi Danielle,

Dank je voor je reactie. Tja het is vreemd he wat je lichaam met je doet he.. Ik heb zo onwijs veel symptomen gehad waardoor ik dacht dat ik zwanger was en toen was het weer van niet… Teleurstelling op teleurstelling …
    En nu ook weer negatief , terwijl ik zo het gevoel heb van wel, want ik heb dit gewoon nog nooit gehad , nog nooit in al die 18 jaar dat ik menstrueer , met pil , zonder pil, gestopt of niet… Nog nooit heb ik dit gehad… En nnu bloed ik ook weer , heel lichtjes ..
    Wat moet je daarn u mee…

Ik bel morgen in ieder geval de dokter ff …

Groetjes en Bedankt …

xx jarber

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen