Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28671 Welke Meiden Die Een Mk Hebben Gehad Herkennen Deze Klachten

• Auteur

Hoi,

Ik ben op 30 nov. jl. gecurreteerd na een zwangerschap van 10 weken en 3 dagen. Voor mijn zwangerschap had ik een regelmatige cyclus van 28 dagen. Het is nu ruim 5 weken na de curretage en ik ben nog niet ongi. Ik had vrijdagavond een licht krampachtig gevoel onder in mijn buik. Gisteren overdag en vooral 's avonds had ik ook  last van dat  krampachtige gevoel. Ik dacht: 'mooi ik word nu eindelijk ongi'. Het klinkt raar voor iemand die graag zwanger wil worden, maar nog steeds ben ik niet ongi ondanks die menstruatieachtige krampen. Wie herkent dit?  

Gr. Angie75  

#2937642 Quote

Hoi angie,

Wat naar dat jij dit ook hebt moeten meemaken………..
    Ik herken me volledig in jouw verhaal hoor, ik heb 35 oktober een curretage gehad na een tweeling zwangerschap van 8 weken.
    Ik werd na 5 weken ongi en niet zo'n beetje ook.
    Ook het gevoel van krampjes ed. komen bekend voor.
    In principe hadden ze tegen mij gezegd dat ik binnen 6 weken weer ongi moest worden en zo niet dat ik dan contact op moest nemen met de gyn.
    Dat was niet nodig gelukkig (hoewel, mijn ongi was zo heftig dat ik bloedstollings pilletjes kreeg……….hahaha!).
    Misschien zijn de krampjes bij jou een voorbode op wat komen gaat. Ik had echt het idee van, zo nou kan mijn lijf het weer zelf.
    niet schrikken als de eerste ongi dus heel heftig is he? Schijnt vrij normaal te zijn……en als je het helemaal niet vertrouwd bel je toch gewoon even met de poli gyn.?
    heel veel sterkte in ieder geval met alles!

Liefs Rimke
    (inmiddels alweer 5.4 weken zwanger……………..ONZEKER!!!!!)

#2937643 Quote

Hihihi!
    35 oktober bestaat natuurlijk niet……………
    25 oktober moet het zijn….

#2937753 Quote

Hoi Rimke,

Ook ik heb een miskraam gehad (in augustus) en herken je klachten.  4 weken  na de mk had ik  hevige menstruatiekrampen, maar de bloedingen bleven uit.  Balen, daar de gynaecoloog zei dat we beter pas weer konden starten met klussen als de menstruatie op gang is gekomen.  8 weken na de miskraam  kreeg ik weer hevige krampen, toen wel bloedingen maar dat duurde maar 1,5e dag. 3 maanden na de mk  kreeg ik pas weer een normale ongi,  dus we gaan dit nieuwe jaar  weer voor een zwangerschap en/of 2008 baby. Ik hoop dat het bij jou wat vlotter op gang komt  en wens je veel geluk dit  nieuwe jaar.    

groetjes,

Pluis

#2937754 Quote

oeps, ik bedoelde eigenlijk hoi Angie (maar ook hoi Rimke natuurlijk!)

Pluis

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen