Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28674 Heb Je Altijd Rekbaarslijm Rond De Eisprong

• Auteur

Hallo dames,

Ik lees al een tijdje me hier op dit forum en heb nu eigenlijk een vraagje?
    Ik lees wel eens dat sommige meiden "last"hebben van rekbaar slijm tijdens of net voor hun eisprong en dat ze hun eisprong ook voelen.
    Ik heb geen van beide tenminste het is mij nog nooit opgevallen en ik heb hier wel op gelet da afgelopen maand. Nu heb ik sinds mijn langste cyclus nog geen bloeding weer gehad (ben 13 dagen overtijd) en na drie testen nog steeds negatief.
    Nu is mijn vraag of je dit altijd kunt zien of niet en wat voel je als je een eisprong hebt?
    Ik heb wel eens buikpijn maar dat heeft dan volgens mij niks met de eisprong te maken want het zit dan in mijn hele onderbuik.

Misschien zijn hier al meerdere vragen over gesteld maar ik weet hier eigenlijk geen antwoord op

Groetjes Russell

#2937770 Quote

nope, je hoeft het niet te hebben, maar meestal kun je wel merken dat je meer afscheiding krijgt en ook wat helderder en dunner…probeer er maar eens op te letten, als je geen eisprong hebt sommige maanden of je kunt ze niet ontdekken probeer dan eens een paar keer ovulatietesten, die geven aan wanneer je ei is…mocht je dan niks vinden ff langs je HA gaan!!

succes!

liefs sweety

#2938717 Quote

Hoi Sweety,

Bedankt voor de tip. Ben nu 17 dagen overtijd en vier negatieve testen verder. Heb al een paar keer wat dunnere afscheiding gehad en soms dan de volgende dag weer wat witter. Ik zacht nu op mijn rode duivels en dan zal ik er toch eens op letten. Zolang als er nu niks is zal ik er ook op letten.

Groetjes Russell

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen